  • 21. Data: 2012-08-03 22:24:51
    Temat: Re: Chcę telewizję cyfrową naziemną +nTV + Polsat Sport
    Od: marlod <k...@g...pl>

    On 2012-07-28 22:27, marlod wrote:
> [...]
    > balkonie antenę sat nTV, którą chcę w przyszłości obsłużyć multiroom n
    > TV. Problem w tym że nie ma Polsatu Sport w NTV, jest tylko Polsat Sport
    > News. Jakie rozwiązanie proponujecie poza nTV multiroom tak aby na 2
    > telewizorach mieć n-kę oraz Polsat Sport? Może telewizja Solorza z
    > kilkunastoma kanałami z multipleksów za 15zł/m-c, dobrze myślę? Da się
    > to zainstalować na 2 telewizorach? Ma być n-ka i Polsat Sport z
    > naziemnej cyfrówki na 2 telewizory!!! Czekam na propozycje, bo 49zł na
    > kablówkę przy n-ce i naziemnej cyfrówce nie opłaca się dłużej utrzymywać.

    Po Waszych komentarzach stwierdzam że żyjemy nadal w epoce kamienia
    łupanego. Telewizory z netem i portami USB na rynku a żeby oglądać
    zarówno Eurosport, nSport i Polsat Sport to trzeba 2 dekodery ustawić
    jeden na drugim . Normalnie szok. Jak dla laika to do TV powinno się
    podłączyć zwykły pstyczek z Solorzowej telewizji muxowej na USB i bez
    problemu po aktywowaniu i opłacaniu elektronicznie abonamentu powinno
    się miec możliwość przełączania z n-ki multiroomu z opcją DVB-T
    naziemnego na kanały kodowane Polsatu naziemnego. Zwykły pstyczek do USB
    wsadzić i powinno działać. A teraz co? 3 piloty mam kupować? Normalnie
    ręce i majtki opadają. 1 do TV, drugi do n-ki, trzeci do dekodera
    Polsatu naziemnego. Ehh...

  • 22. Data: 2012-08-03 23:13:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 03.08.2012 22:24, marlod wrote:

    > wsadzić i powinno działać. A teraz co? 3 piloty mam kupować? Normalnie
    > ręce i majtki opadają. 1 do TV, drugi do n-ki, trzeci do dekodera
    > Polsatu naziemnego. Ehh...

    logitech harmony?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 23. Data: 2012-08-04 02:04:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Arek." <a...@a...2a.pl> wrote:
> [...]
    r-t-hd-1000.cp

    > ale autorowi nie chodzi o kanały DVB-T z mux 1,2,3

    dlatego dostał ofertę MUX-4 + pozostałe w prezencie.

  • 24. Data: 2012-08-04 08:18:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup

    > A to niby dlaczego?

    Chciał uproszczenia?

    >Chce Polsat Sport i n to co doradzisz?

    Zastanowić się po co mu to n i czy nie da się zastąpić tego jakimś pakietem
    z Polsatu.

  • 25. Data: 2012-08-04 08:23:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marlod" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > możliwość przełączania z n-ki multiroomu z opcją DVB-T naziemnego na
    > kanały kodowane Polsatu naziemnego. Zwykły pstyczek do USB wsadzić i

    I będzie działać.
    Ale nie na darmowym sprzęcie oferowanym przez platformy.
    Niby dlaczego ktoś zainteresowany sprzedażą jednej platformy miałby Ci
    ułatwiać korzystanie z konkurencji?

    A teraz co? 3 piloty mam kupować? Normalnie
    > ręce i majtki opadają. 1 do TV, drugi do n-ki, trzeci do dekodera Polsatu
    > naziemnego. Ehh...

    Da się inaczej, wystarczy kupić htpc, Polsat i TnK (tam jest nSport)
    bierzesz przez phoenixa i masz wszystko w jednym klocku.
    Jak będziesz oglądał z drugiego kompa, to masz też załatwiony problem
    drugiego tv.

  • 26. Data: 2012-08-04 21:28:58
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > bierzesz przez phoenixa i masz wszystko w jednym klocku.
    > Jak będziesz oglądał z drugiego kompa, to masz też załatwiony problem

    Wystarczy choćby openbox, moduł polsatu i karta Tnk. Nie widzę żadnego
    uzasadnienia, żeby pchać się w htpc

    --

    Jingiel

  • 27. Data: 2012-08-04 21:57:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup

    > Wystarczy choćby openbox, moduł polsatu i karta Tnk.

    I z tego wyciągniesz dwa sygnały na dwa tv?

  • 28. Data: 2012-08-05 13:52:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 04.08.2012 21:28, Jingiel wrote:

    > Wystarczy choćby openbox, moduł polsatu i karta Tnk. Nie widzę żadnego
    > uzasadnienia, żeby pchać się w htpc

    zdecydowanie lepiej openbox. autor pytał o multiroom, tu ma możliwość
    sharingu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 29. Data: 2012-08-05 17:46:28
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > I z tego wyciągniesz dwa sygnały na dwa tv?

    A niby dlaczego nie?

    --
    Jingiel

  • 30. Data: 2012-08-05 23:29:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup

    > A niby dlaczego nie?

    Opisz jak.
    Nie spotkałem się z tunerem, który byłby w stanie zapodać jednocześnie dwa
    sygnały wyjściowe.

    Ten ma możliwość wrzucenia np. jakiegoś drugiego strumienia po sieci?