  • 71. Data: 2014-01-27 21:31:46
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-01-27 18:52, k...@g...com pisze:

    > Jak wybitny pracownik to tym bardziej dostanie opierdol. Pracodawcy potrzebny żywy
    i zdrowy.

    Przypadki o takich piszesz będą dwa dziennie. Szczegół do pominięcia.

    Polowa z reszty złapanych to drobne cwaniaczki. Jak najszybsze
    ujebanie ich jest w interesie wszystkich.>

    Skoro zapierdala i żyje to znaczy że bezpiecznie jeździ :)
    Jeśli dzięki temu firma zarabia 200zł dziennie więcej to może sobie
    pozwolić na 2000zł mandatów co miesiąc (i tak wyjdzie na plusie). Jak
    się zabije to za swoje pieniądze, pracodawca go do tego nie zmusza. Jak
    będzie jechał powoli i najebany tir zmiecie go z drogi to będzie jeszcze
    większa strata, bo ani nie będzie pracownika, ani większego dochodu
    wcześniej.
    Mi osobiście zdarzyło się zrobić w jeden dzień 720km i w międzyczasie
    pracować. Jak bym jechał przepisowo zarobiłbym ok. 500zł mniej, mandatów
    płacę chyba kilkaset zł rocznie (bo czasem zepsuje się CB, albo zagadam
    się przez telefon). Morał: opłaca się zapierdalać :)

    Łukasz

  • 72. Data: 2014-01-27 21:38:43
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-01-27 19:22, Artur Maśląg pisze:

    > Biedni pognębieni niewinni bojownicy o wolność i demokrację:P

    czyli co, bardzo chętnie jechałbyś na drugi koniec Polski wyjaśniać że
    ty to nie ty? bo ja sobie za bardzo tego nie wyobrażam. Np. teraz
    pracownik mi zachorował i pracuję 7 dni w tygodniu. Jak bym miał z
    jednego dnia pracy zrezygnować to najprawdopodobniej żadne pieniądze by
    mi tego nie zrekompensowały.

    Łukasz

  • 73. Data: 2014-01-27 21:41:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 27 Jan 2014 08:30:20 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Jak przestrzegasz przepisów to Ciebie to mniej więcej tak dotyczy jak kulawego co go
    pies w protezę ugryzł.

    Jesteś pewien? Bo ja nie bardzo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 74. Data: 2014-01-27 21:44:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 27 Jan 2014 09:30:44 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Jeśli jest niewinny pokażą mu w sądzie.

    "I kto za to płaci? Pan płaci, Pani płaci... Społeczeństwo."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 75. Data: 2014-01-27 21:46:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 27 Jan 2014 08:40:34 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Potem ściągnie od pracownika przy jego ostatniej wypłacie bo jak przeczyta że na 50
    było 90 albo na 90 160 to będzie to ostatnia wyplata tego pracownika w firmie.

    A jakaś podstawa prawna? Bo KP tego nie przewiduje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 76. Data: 2014-01-27 21:50:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-27 21:38, dddddddd pisze:

    > czyli co, bardzo chętnie jechałbyś na drugi koniec Polski wyjaśniać że
    > ty to nie ty?

    A gdzie pisałem, że chętnie? Jak się bandżurii na drodze nie odstawia,
    to nie ma potrzeby jeździć wyjaśniać cokolwiek.

    > bo ja sobie za bardzo tego nie wyobrażam.

    Eeee, Twoje imaginacje powstały w Twoim mózgu i piszesz, że sobie tego
    nie wyobrażasz?

    > Np. teraz
    > pracownik mi zachorował i pracuję 7 dni w tygodniu.

    Ojoj, a u mnie dwie dziewczyny są na macierzyńskim/wychowawczym, 3
    jest na zwolnieniu (ciąża), a koleś od magazynu sobie palec jakoś
    przytrzasnął i jest na zwolnieniu. Masakra. Z całą pewnością
    miało to związek z FR itd.

    > Jak bym miał z
    > jednego dnia pracy zrezygnować to najprawdopodobniej żadne pieniądze by
    > mi tego nie zrekompensowały.

    "Kup" sobie pełnomocnika, skoro to taki problem.

  • 77. Data: 2014-01-27 21:56:54
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 20:47:58 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > możesz zacząć od siebie. Będzie jednego idioty mniej
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Coś nie w kapelusik bo papcio był czerwoną świnią i by taj śmiesznie fajtolił nogami?

  • 78. Data: 2014-01-27 22:13:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-27 21:41, jerzu pisze:

    > Jesteś pewien? Bo ja nie bardzo.

    Jerzu, mam znajomych którzy powożą nie dostawczakiem jak Ty,
    a dorosłymi ciężarówkami (przebiegi też pewnie większe) i jakoś
    potwierdzają opinię Drobia - jak przepisów przestrzegasz to nie
    ma zasadniczo szans, by były z tego jakiekolwiek problemy. Jak są,
    to wynikają niestety z łamania przepisów. Oczywiście, opinie co do
    zasadności stanowionego przepisu czy poczuwania się do winy
    (bo tamten jechał szybciej, miał tylko 10kg mniej) są różne,
    ale jakoś nie ma wątpliwości, że mandatów za nic to się jednak
    nie dostaje. Kto jak kto, ale oni się pilnują, ponieważ zarobić
    coś ekstra to nie problem, a utraty uprawnień to się można
    szybko dorobić...

  • 79. Data: 2014-01-27 22:14:13
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 21:31:46 UTC+1 użytkownik dddddddd napisał:

> [...]
    >
    > płacę chyba kilkaset zł rocznie (bo czasem zepsuje się CB, albo zagadam
    >
    > się przez telefon). Morał: opłaca się zapierdalać :)

    Dla Ciebie mogą zrobić wiek emerytalny 50 lat. I tak nie dożyjesz. A tak z
    ciekawości. Chcesz być najbogatszy na cmentarzu? Ten ranking na początku XX wieku
    wygrał jeden łódzki fabrykant. Ma kaplicę wielkości kamienicy.

  • 80. Data: 2014-01-27 22:18:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 Jan 2014 12:56:54 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Coś nie w kapelusik bo papcio był czerwoną świnią i by taj śmiesznie
    > fajtolił nogami?

    opowiedz nam o swojej rodzinie mądralo z morderczymi zapędami.
    Myślę, że złapiesz się pod ustawę Trynkiewicza.