  • 161. Data: 2014-01-28 13:58:58
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-28, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > ZTCW PITy (te ręcznie pisane) są wklepywane do systemu,
    > a wysokość rocznych zarobków, może być spokojnie udostępniona.

    Co jeszcze chcesz udostepniac GITD? Moze historie choroby z NFZ?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 162. Data: 2014-01-28 14:10:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.01.2014 10:01, Artur Maśląg pisze:
    > Zasadniczo to się wyjaśnia takie rzeczy jeżeli mają miejsce,
    > a tutaj jakoś tak się nie stało.

    Bredzisz, jest mnóstwo spraw takich, moja siostra dostała fotkę, jej to
    bym zabrał PJ za utrudnianie ruchu, a nie za przekraczanie prędkości, bo
    ona zawsze przepisy -10 jeździ i bardzo tego pilnuje, tak paranoicznie,
    że wyjazd z nią na wakacje na dwa auta nie ma kompletnie sensu, a jednak
    dostała fotkę. Fotoradar nie jest urządzeniem nieomylnym.

    --
    anacron
    aba/

  • 163. Data: 2014-01-28 14:15:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.01.2014 11:35, Artur Maśląg pisze:
    > Pokaż choć jeden niezasłużony mandat z osobówki, który podał prędkość
    > w okolicach ~140km/h (ograniczenie * 2). Są błędy, są reklamacje.
    > Naprawdę nie ma interesu w tym, by ludzi naciągać na x2.

    Fala wielokrotnie odbita, różnica pomiędzy osobówką i samochodem
    ciężarowym wynosi 140 km/h (zakładamy, że kolega z ciężarówki mknie
    90km/h a kolega z osobówki 50 w drugą, fr łapie sygnał odbity
    wielokrotnie i wskazana prędkość jest różnicą prędkości pomiędzy
    ciężarówką i osobówką i wynosi 140 km/h. Wybroń się z tego przy jednej
    fotce bez tachografu, dvr albo podobnego ustrojstwa. Powodzenia.

    > Idąc tym tropem to laserowych też nie powinni używać:P

    Bredzisz, 1. to nie laserówka tylko lidar na IR, 2. poprawnie używana
    spełnia warunki. Operator celuje w konkretny pojazd a więc wymów
    umożliwienia identyfikacji jest spełniony, ale... no właśnie ale tu
    niestety dają dupy policjanci znów bo mierzyć nie umieją.

    --
    anacron
    aba/

  • 164. Data: 2014-01-28 14:16:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.01.2014 11:47, AZ pisze:
    > Czemu? One przeciez nagrywaja pomiar?

    W Polsce nie. Tańsza wersja bez kamery.

    --
    anacron
    aba/

  • 165. Data: 2014-01-28 14:17:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Mandat za przekroczenie prędkości dostałeś słuszny.

    Wszystko zależy co przyjmiejmy za definicję słuszny.
    Jechałem zgodnie ze znakami? Jechałem.
    Znaki były żle postawione? Były.
    Czy słusznie bo jechałem w terenie gdzie było ograniczenie wiecej niz mozna
    - TAK.
    Czy nie dochowałem wszelkiej staranności aby jechać zgodnie z przepisami?
    DOCHOWALEM.

    Wytłumacz mi proszę te słusznośc.

    > I dlatego przyjąłeś mandat i dopisałeś się do statystyki?

    Oczywiście.
    Byłem młody i miałem taki okres w zyciu, ze uwazałem ze policja jest dobra
    i sprawiedliwa. I ze działa w moim interesie.
    To była jedna z sytuacji która pokazała mi ze jest odwrotnie.
    Ale nie jedyna.

    > To znaczy tylko tyle, że ciskanie takimi statystykami na podstawie
    > jednej próbki na miliony jest bez sensu. Tworzą Ci się ogromne
    > wartości, które z rzeczywistością niewiele mają wspólnego. To mniej
    > więcej taka sama bzdura jak statystyki policji, że wypadki biorą się
    > tylko z prędkości.

    Oczywiście.
    A czy nie napisałem o tym, ze próbka bardzo mała i zakłócona?
    To chyba jasne.
    ale skoro ktoś inny potrafi napisac, że o niesprawiedliwy mandat bardzo
    trudno bo on nigdy nie dostał (co jest takim samym fałszowaniem statystyki)
    to dlaczego mnie nie wolno?
    :)

    > Po co takie niskie ograniczenie skoro tolerancja jest tak wysoko?

    To jest generalnie pytanie o ograniczenia.
    W wielu miejscach - nie mam zielonego pojęcia.
    Ale tez te miejsca różnicuja przewinienie.
    Inaczej wyglada przekroczenie 60/40 na trasie krajowej gdzie ktoś zamiast
    swiateł postawił ograniczenie i gdzie mozna je łatwo przeoczyć od 60/40 w
    jakiejs bocznej, wąskiej drodze, przy szkole gdzie i tak nie ma sie gdzie
    spieszyc bo droga waska i boczna :)

    > Jak ktoś jest sprawny inaczej i nie podaje adresu zamieszkania gdzie
    > mają przesłać mandat, to nie może się skończyć inaczej. Przecież oni
    > tam nie mają szklanych kul.

    Ale mają bazę PESEL.
    Złodzieja tez szukają w ten sposób? Dziekujemy za wskazanie ze bank okradł
    pan Kowalski ale czy moze pani jeszcze podać jego adres bo my tu szklanej
    kuli nie mamy.

    > Ja myślę, że to najpierw społeczeństwo siebie musi odbudować.

    Zapewne.
    Ale to jest pytanie - co jest pierwsze - jajko czy kura.
    Czy to my mamy dawać przykład służbom, czy może służby nam?

    > Wchodzisz ponownie w kwestię skali.

    Bo skala jest wazna.
    Nie ma tak ze 120 na dwupasmowej jest równoznaczne ze 120 przy szkole.

    > Dla Ciebie "groźny" jest ktoś kto
    > jedzie 120/50

    To był tylko przykład.

    > a kóń kawalino dałby takiemu jechać pewnie 160/50.

    :)
    Mysle, ze on tak tylko w internecie...

    > Dla
    > matki co tam mieszka i jej dziecko przechodzi przez pasy i 60/50 to
    > jest za dużo, bo ogólnie to powinni tam postawić ograniczenie do 30.

    Zwłaszcza jak sie reklam spolecznych naogladała zamiast wyłtumaczyc
    dziecku, ze na jezdnie sie nie wchodzi dopóki sie nie upewni ze samochód
    staje.

    Generalnie zalezy o jakim miejscu mówimy.
    Na krajówce? Powinni zrobić obwodnice albo postawić przejscie ze swiatłami.
    Na jakiejs bocznej, osiedlowej? A niech i 30 stawiaja.

  • 166. Data: 2014-01-28 14:22:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.01.2014 10:24, Myjk pisze:

    > Szkoda też, że wyciąłeś resztę. Ponieważ nawet wg bardzo pobłażliwej
    > statystyki (a nie tej 10% serwowanej przez Budzika) tj. 0,1% błędów w
    > pomiarach powinienem był dostać 15 niesłusznych mandatów. Otrzymałem ich
    > ZERO.

    Ile syneczku kkm rocznie robisz? 10, 20 kkm? Ja miałem w jednym roku dwa
    pomiary błędne na sobie, z obydwu się wybroniłem (pierwszy wilgotność,
    drugi dvr), teraz czekam na wezwanie z lidara, też zawyżona prędkość
    (nawet wiem już jak, ale nie będę psom wykładów robił), aha mam zapis z
    dvr więc mogą mnie cmoknąć, bo już biegły z zapisu wideo prędkość
    prawdziwą wyliczył, więc czekam kiedy policja (znów w Gnieźnie)
    postanowi się kolejny raz ośmieszyć.

    --
    anacron
    aba/

  • 167. Data: 2014-01-28 14:23:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jan 2014 14:22:24 +0100, anacron

    > Ile syneczku

    Oj tatusiu, tylko nie bij...

    --
    Pozdor Myjk

  • 168. Data: 2014-01-28 14:28:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jan 2014 12:58:58 +0000 (UTC), AZ

    > Co jeszcze chcesz udostepniac GITD? Moze historie choroby z NFZ?

    Oj, znowu lament. Tymczasem wystarczyło, motylanoga, siedzieć cicho,
    jeździć jak należy i cieszyć się z dziurawego prawa. Ale nieeee...
    Wojownicy o naszą wolność i poprawność kontroli zrobili co swoje!

    To nie mnie za to gratuluj.

    --
    Pozdor Myjk

  • 169. Data: 2014-01-28 14:32:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-28, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    > jeździć jak należy i cieszyć się z dziurawego prawa. Ale nieeee...
    > Wojownicy o naszą wolność i poprawność kontroli zrobili co swoje!

    Ale ja nie mam problemow z mandatami, po prostu nie chce zeby jakas
    grupka ludzi wystawiajaca w ITD mandaty miala wglad w to ile zarabiam.
    Policjant w radiowozie tez ma miec w terminalu to info?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 170. Data: 2014-01-28 14:38:41
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 13:47:44 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Mnie naprawdę nie interesuje problem *twojej* pamięci - chodzi
    > o dość powszechne kombinacje i zasłanianie się jej brakiem.
    > Proponuję byś jednak do dyskusji podchodził bardziej merytorycznie,
    > a mniej emocjonalnie.
    Weź mnie zabijaj odwołaniem się do merytoryczności dyskusji, bo wszystkie
    Twoje wywody, tezy i twierdzenia oparte są tylko i wyłącznie na "TWOICH"
    poglądach.

    > Masz taki obowiązek i to w prawie zapisany - obecnie. Właśnie na
    > jego podstawie wiele osób się próbuje wykręcić od wskazania samego
    > siebie :)
    Mam? Z chęcią poznam ten obowiązek zapisany w prawie. Czego szukać?

    > LOL - to jest przykład jak państwo ładnie dyscyplinuje tych którzy
    > działają na szkodę innych. W Polsce jak najbardziej pożądane.
    Nie dociera... DE to zupełnie inny kraj z całym systemem. Jak będziemy
    mieli w 100% tak jak w DE to niech sądy u nas również nakładają taki
    obowiązek.

    > Wręcz przeciwnie - to nie było wcale wybiórcze.
    Bardzo merytorycznie. Ja nie, to Ty - i już. Bam, riposta godna mistrza
    ciętej riposty.

    > Głupio ci wyszło sprowadzenia sprawy absurdu - pewnie z braku
    > argumentów.
    Głupio? Nie sądzę. Przyznaj się, że nie wiedziałeś.

    > Upraszcza, a że zmienia tryb postępowania - tak będzie sprawniej
    > i taniej dla podatników.
    Skąd wiesz, że będzie taniej? Policzyłeś sobie? Może to wynika z *Twojej*
    oceny. Mniej emocji, więcej merytoryki.

    > Obowiązek to masz od dawna, a w zamian sprawcy rzeczonych wykroczeń
    > dużo skuteczniej będą karani - w tym nieuchronnie. Z pożytkiem dla
    > całej reszty kraju.
    Poproszę pononwie - z czego ten obowiązek wynika.

    --
    Franc