  • Data: 2014-01-27 18:24:44
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-27 18:03, J.F pisze:

    > Niewazne.

    Jakie nieważne - jak już zaczynasz opowiadać o domniemanych metodach
    gnojenia kierowców (które określiłeś dość jasno) to je wskaż, a nie
    twórz medialnych 'faktów'.

    > Ma klient zawsze placic, bez zdjecia, to urzad ma wyslac
    > wezwanie na drugi dzien.

    Nie ma takiej potrzeby.

    > I w ustawie zapisac ze jesli data stempla pocztowego jest o dzien
    > spoznienia, to fotka niewazna.

    Załóż sobie zeszycik...

    > Albo zapisujemy ze kazdy ma obowiazek prowadzic rejestr jazd, albo
    > ograniczamy czas.

    Prowadź rejestr, a co do czasu to jest on określony.

    > Nie widze powodu dla ktorego zdjecie mialoby byc przetrzymywane, wiec
    > zapis jak wyzej :-)

    Znowu teoria spiskowa - udowodnij, że zdjęcia są przetrzymywane.

    > To jest akurat sens.

    Sens czego?

    > Nie moze byc tak ze urzad cie moze scigac
    > wezwaniami sprzed roku.

    Może się zdecyduje, a skoro wracasz do swojej argumentacji, to wskaż
    że to ma miejsce.

    Ciekawe czemu przemilczałeś swoje pomysły o karaniu firm leasingowych
    czy wypożyczalni:>

    > Ciesze sie ze sie zgadzamy.

    Może się i cieszysz, ale jakoś nie widzę byśmy się zgadzali.

    > Wiec czemu ma byc u nas wersja niekorzystna
    > dla kierowcy.

    Wersja ma być korzystna dla społeczeństwa, a skoro niektórym
    skutecznie ukróci możliwość kombinacji to jestem za tym.

    > No to wyslac fotke.

    W jakim celu? Powiesisz swoje zdjęcie w kominiarce na tylnej
    szybie?