    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Certyfikacja, było: Blad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow
    Date: Mon, 26 Mar 2012 05:38:21 -0700 (PDT)
    <jka447$ml5$1@inews.gazeta.pl> <jka4hq$i72$6@inews.gazeta.pl>
    <3...@l...googlegroups.com>
    <jkacp2$vl9$1@mx1.internetia.pl> <jkajd1$uf$1@inews.gazeta.pl>
    <jkakgk$rn0$1@mx1.internetia.pl> <jkap6j$88k$1@inews.gazeta.pl>
    <jkc0is$1ce$1@news.task.gda.pl>
    <b...@k...googlegroups.com>
    <jkclba$uff$1@news.task.gda.pl>
    <4...@9...googlegroups.com>
    <jkf5vj$gjr$1@news.task.gda.pl>
    <9...@v...googlegroups.com>
    <jkhniv$lnb$1@news.task.gda.pl>

    On Mar 23, 12:42 pm, zażółcony <r...@c...pl> wrote:

    > A po cholerę nam to ? :)))
    > Ale może mamy, nie wiem wszystkiego :)
    > W bardziej drastycznych scenariuszach to raczej się myśli
    > na poziomie ochrony backupów, a nie systemów. Ale aż w tak
    > drastycznych jak zarysowałeś to raczej się uderza
    > z pretensjami bezpośrednio do Pana Boga :)

    Są systemy projektowane na różne okazje, między innymi takie. Patrz
    hasła "high availability", "disaster recovery", "business continuity".
    Na wypadek ataku nuklearnego prywatne biznesy raczej faktycznie sie
    nie zabezpieczają, ale pracowałem przy oprogramowaniu które było
    projektowane z założeniem ciągłości działania np. w przypadku klęski
    żywiołowej.