  • Data: 2012-03-23 12:42:23
    Temat: Re: Certyfikacja, było: Blad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow
    Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-22 17:49, Andrzej Jarzabek pisze:

> [...]
    > wkalkulować. Mnie kiedyś złodzieje sklonowali kartę (nie mówię, że
    > włamując się do systemu bankowego), ale bez PINa zbyt wiele nie mogli
    > zrobić, zdołali kupić jakieś bilety do kina i benzynę na kilku
    > stacjach zanim bank zauważył i zablokował kartę - za drugim razem
    > chyba nawet niczego nie zdążyli kupić. Ja jako klient straciłem tylko
    > tyle, że nie miałem karty debetowej przez weekend - bank mi zwrócił
    > kasę, więc pewnie stracił tego patyka, ale ich stać.
    >
    > Z drugiej strony wiadomo, że carderzy hurtowo jumają numery kart i
    To może też powinni się po prostu włamywać również na serwery
    generujące koperty z pinami, czy cuś.

    A - karta kredytowa to nie karta debetowa.

    > Czy macie zapewnioną ciągłość działania systemu w wypadku ataku
    > nuklearnego na główne ośrodki miejskie?

    A po cholerę nam to ? :)))
    Ale może mamy, nie wiem wszystkiego :)
    W bardziej drastycznych scenariuszach to raczej się myśli
    na poziomie ochrony backupów, a nie systemów. Ale aż w tak
    drastycznych jak zarysowałeś to raczej się uderza
    z pretensjami bezpośrednio do Pana Boga :)