    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceny serwisu
    Date: Sun, 21 Jul 2019 08:55:15 +0200
    <qgt9oe$jif$1@dont-email.me> <qgu7ao$421$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32e0f0$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <qgunkf$c48$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32e521$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <qgup5t$cq0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32ea47$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <qguq3f$dan$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5d32f775$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 20-07-2019 o 13:14, cef pisze:

    > Takie ma zasady,

    Tak tak, swoje zasady zamiast uczciwości - każdy oszust tak się tłumaczy.

    Jakby milion dorzucił też by było ok?
    Po co pracować przez cały miesiąc przy 100 zleceniach, jak można machnąć
    jedno w jeden dzień i dorzucić milion do ceny.
    Jak się znajdzie ten jeden jeleń, to jesteś mocno do przodu - i możesz
    gadać o wolnym rynku.

    > oszustwo to Twój wymysł.

    Nie - stwierdzenie faktu.
    Marża rzędu 1000 % to nic innego jak oszustwo.
    W pseudokapitalistycznym ustroju możesz sobie je nazwać "korzystaniem z
    prawa rynku", ale dla każdego normalnego pozostaje oszustwem.

    Ale obstawiam, że to Ty nie potrafisz prawidłowo kosztów policzyć i te
    1000 to też koszty, tylko nie jednostkowe danej usługi.

    > A to niby dlaczego powyżej już jest robienie jelenia?
    > 50% od 70% różni się dokładnie tyle co 70% od 90% - uczciwa kalkulacja.

    Nie - to jest strzyżenie jeleni, żerowanie na ich niewiedzy.
    Oczywiście mowa o standardowych przypadkach, a nie o sytuacji gdy nikt
    inny danej rzeczy nie sprzedaje/nie naprawia/nie produkuje.