  • 61. Data: 2012-04-01 22:11:30
    Temat: Re: Ceny foto odlecia?y w kosmos
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Ja właśnie nie wierzę, że technologia wciąż jest tak droga.
    > Mnie to śmierdzi sztucznym pozycjonowaniem ff na zasadzie o jakiej pisałem
    > wcześniej.

    Pozycjonowanie ma moim zdaniem kluczowe znaczenie. Różnica ceny pomiędzy
    analogicznie wykonanym cropem a FF jest około 2,5 krotna. W FF większe są:
    - matryca,
    - lustro,
    - migawka.

    Próżnica cen podobnych technologicznie aparatów FF i Crop nie powinna być
    większa niż okoł 30%. A jest i myślę, że producenci będą tego strzegli, jak
    niepodległości ;)

    --
    Lol

  • 62. Data: 2012-04-02 22:56:19
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 28.03.2012 dominik <u...@d...net.pl> napisał/a:

    > Licytujemy, które i ile? :) Hehe :)

    Chyba dowolne. 6x6 jest fajne, ale dawne kliszowce niestety optyką nie
    nadrobią. Mam pentacona i fajnie dziala, ale z 50d - jakościowo i powtarzalnie
    dostanę lepszy materiał, o 5d2 już nie mówiąc.

    > Ale i tak na co wam to wszystko jak nikt nie robi >A3 :)

    Ee ja robię. Dwa tygodnie temu kilka 20x30, w tamtym tygodniu 3x 70x100 :)

  • 63. Data: 2012-04-05 23:30:54
    Temat: Re: Ceny foto odleciały w kosmos
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://photorumors.com/2012/04/03/pentax-lens-prices
    -went-up-15-90-percent/

  • 64. Data: 2012-04-08 01:58:00
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Rzecze Gil:

    > Kurde nie rozumiesz. Nie interesuje mnie relacja do płacy w PL. Ceny całej
    > elektroniki użytkowej spadają, a ceny puszek rosną. Ceny bezlusterkowców
    > też
    > spadają. Dlaczego nowe puszki są wyceniane tak, a nie inaczej?
    > --

    Dlatego, ze wystarczająca liczba klientów gotowa jest te ceny zapłacić!
    Celem działalności gospodarczej (każdej!!) nie jest robienie klientom
    dobrze, ale maksymalizowanie ZYSKU.

    Nie bardzo także widzę sens tej dyskusji,- co ma być jej
    efektem??, -zmniejszenie cen przez zawstydzonych producentów?;-))

  • 65. Data: 2012-04-08 10:48:45
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-04-08 01:58, p 47 pisze:

    > Nie bardzo także widzę sens tej dyskusji,-

    To po jakiego wała się odzywasz?

  • 66. Data: 2012-04-08 11:45:02
    Temat: Odp: Ceny foto odleciały w kosmos
    Od: "Andrzej Zbierzchowski" <a...@g...pl>

    Użytkownik " Gil" napisał w wiadomości grup

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):
    Rynek mały. Kto chce i tak kupi. Trzeba wydoić.

    A jak jeszcze trafi na kolesia dostającego orgazmu na widok ciągu liter
    "Leitz"? ;)
    Andrzej

  • 67. Data: 2012-04-11 02:37:59
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2012-04-08 01:58, p 47 pisze:

    > Nie bardzo także widzę sens tej dyskusji,-

    To po jakiego wała się odzywasz?

    Bo miałem taki kaprys; - zadowolony?