eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCeny foto odleciały w kosmos › Re: Ceny foto odleciały w kosmos
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ceny foto odleciały w kosmos
    Date: Wed, 28 Mar 2012 23:38:13 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <j...@p...onet.pl>
    References: <j...@t...hamstera.pl> <jkt331$h75$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@t...hamstera.pl> <1...@l...institute.com>
    <j...@t...hamstera.pl>
    <4f7218cf$0$1277$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkukmo$1c3$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-75-4-138-136.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1332995891 15521 75.4.138.136 (29 Mar 2012 04:38:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Mar 2012 04:38:11 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Priority: 3
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    X-User: pszemol
    X-MSMail-Priority: Normal
    In-Reply-To: <jkukmo$1c3$1@inews.gazeta.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:889563
    [ ukryj nagłówki ]

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message
    news:jkukmo$1c3$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2012-03-27 21:45:22 +0200, adal <a...@a...eu> said:
    >
    >>> Po czterech latach obecności "amatorskich" FF na rynku? Gdzie w
    >>> międzyczasie
    >>> Sony miało FF za 2/3 tej ceny?
    >>> Zobacz sobie jak się w tym czasie zmieniły ceny np. smartfonów.
    >>
    >> Popyt, podaż cena.
    >> Cena jest wypadkową popytu i podaży.
    >
    > Nie jest. Cena zwykle jest narzędziem pozycjonowania (w sensie
    > wizerunkowym) oraz właśnie kształtowania popytu. Producentom wcale
    > nie musi zależeć, aby sprzedać jak najwięcej sztuk danego modelu, mogą
    > woleć zarabiać więcej na sztuce przy niższym wolumenie, dodatkowo
    > napędzając popyt na tańsze modele.

    Otóż to... To tak jak z najdroższymi butelkami win w menu restauracji...
    Ich mało kto kupi, ale napędzają sprzedaż tym ze środka cenowej rangi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: