  • Data: 2012-04-08 01:58:00
    Temat: Re: Ceny foto odleciały w kosmos
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:jktb0d.4eo.1@teren.hamstera.pl...
    > Rzecze Gil:

    > Kurde nie rozumiesz. Nie interesuje mnie relacja do płacy w PL. Ceny całej
    > elektroniki użytkowej spadają, a ceny puszek rosną. Ceny bezlusterkowców
    > też
    > spadają. Dlaczego nowe puszki są wyceniane tak, a nie inaczej?
    > --

    Dlatego, ze wystarczająca liczba klientów gotowa jest te ceny zapłacić!
    Celem działalności gospodarczej (każdej!!) nie jest robienie klientom
    dobrze, ale maksymalizowanie ZYSKU.

    Nie bardzo także widzę sens tej dyskusji,- co ma być jej
    efektem??, -zmniejszenie cen przez zawstydzonych producentów?;-))