  • Data: 2011-10-29 17:05:57
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej" wrote:
    > Możesz mieć racje, ale tylko częściową, bowiem jest duży % użytkowników
    > którym zależy tylko na wydajności to raz, a dwa to jeśli już porównujemy
    > HDD do SSD to porównujmy modele o zbliżonej wydajności.

    No tak, na początku porównywaliśmy pod względem ceny, skończyły Ci się
    argumenty, to jebudu z drugiej strony - porównajmy domowe SSD do HDD,
    których do domu nikt nie kupuje. ;-)

    > Z doświadczenia wiem, że jest ktoś już interesuje się danym produktem,
    > to prędzej czy później go kupi ;)

    Nigdzie nie napisałem, że nie kupię SSD. Nie kupię SSD teraz, bo nie
    widzę w tym sensu. Wolę mieć jeden HDD, niż SSD + HDD, bo niestety
    wyborów dokonuję poprzez pryzmat portfela i dla mnie głównym czynnikiem
    jest (wydajność+pojemność)/cena.

    Pozdrawiam
    .Peeter