  • Data: 2011-10-29 17:04:13
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Ryk wrote:

    > Aha. Czyli na danych się nie pracuje. Mhm.

    dane się pobiera
    ja jestem człekiem starej daty. Pracowałem jeszcze na komputerach Odra.
    Tam dane trzymało się na taśmach. W miare potrzeb odpowiednią taśmę
    się zakładało i dane się pobierało.
    Obecne czasy bardzo przypomiają mi tamte czasy.
    Dane z HDD się pobiera i na tych pobranych danych pracuje się, ale już na SSD :)