  • Data: 2011-10-29 17:17:45
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > System operacyjny to jedno. Potem masz jeszcze oprogramowanie, którego
    > używasz i dane, które obrabiasz. W swojej działce spróbowałem któregoś dnia
    > linkować pliki bezpośrednio z zasobu sieciowego. Gigabitowy Ethernet,
    > transfer podczas zwykłego kopiowania pliku w okolicach 40 MB/s - wydawało
    > się, że będzie fajnie. Zalety widoczne od razu - dostęp do zaktualizowanych
    > wersji plików dla innych osób, brak konieczności ręcznego wrzucania
    > materiałów na sieciowy dysk. Tyle że... po pięciu minutach rzuciłem soczystą
    > ,,kurwąjegomać"

    W niektórych LAN-ach mogą występować (w specyficznych warunkach)
    niewytłumaczalne, bardzo duże (np. 15 sek.) opóźnienia w otwieraniu plików przez
    sieć. Borykam się z tym od lat w pracy. Nie ma na to lekarstwa (nawet nie
    opisuję dokłądniej, bo robiłem to już wiele razy przez długie lata na różnych
    forach i żadna z dziesiątków rad nie okazała się trafna).
    Może akurat trafiłeś na coś podobnego.

    latet