  • Data: 2011-10-31 12:06:49
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/10/2011 08:50, Andrzej wrote:

    > Warto też wspomnieć, że tak od kilku lat w HDD nie ma żadnych postępów!
    >
    > Premiera dysków 2T była już dawno temu i dziś owe dysk w zasadzie
    > są największe.
    > Kiedyś podwajanie pojemności szło szybciej, nie prawdaż?
    >
    > Dyski, jak hałasowały tak hałasują...
    > Produkowane są co prawda greeny, ale te jak na razie są za wolne by
    > nadawały
    > się na dyski systemowe.
    >
    > Czas dostępu... od wielu lat wciąż ten sam.
    > Czy nie uważacie, że na polu HDD nic się już nie da zrobić?

    Windows 7 na dysku HDD bootuje mi się w jakieś 30 sekund. Powiedzmy 45,
    żeby po starcie załadowały się antywirusy i reszta dupereli i dało się
    komfortowo pracować.

    Photoshop CS5 startuje w 3-6 sekund. Zdjęcie RAW z Canona 5D otwiera mi
    ten photoshop w mniej niż sekunde tak na oko. Starcraft 2 startuje w
    kilka sekund. Filmy otwierają się błyskawicznie, też coś poniżej
    sekundy. Przeglądarki (chrome, firefox) startują w sekundę.

    Szczerze powiedziawszy, urwanie kolejnych kilku sekund ze startu systemu
    i 300ms z otwierania plików RAW nie wydaje mi się problemem wartym
    uwagi. Po co mi mały, drogi SSD do tych zastosowań?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net