  • 131. Data: 2010-12-06 14:25:21
    Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-06 13:51, Arek (G) pisze:

    > Celowo modyfikowali samochody i montowali systemy, które spowalniały ich
    > kierowców. Dobrze, że weszły odpowiednie regulacje, które zakazały tych
    > nieludzkich praktyk;)

    Coś w tym rodzaju. Turbosprężarek też nie ma, zakazano budowy nadwozi
    wykorzystujących efekt Bernoulliego podobnie (choć kombinują jak mogą
    gdzie się tylko da). To z całą pewnością też spowolniało te
    samochody... ;)

    > Niejaki Karolek napisał:
    > "...nie wiem skad ta mania ze F1 to krolowa sportow motorowych i ze ich
    > kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to oni
    > maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS... "
    >
    > Dość świeża wypowiedź;)

    Dobre :) W sumie to nie pierwsza, nie ostatnia w podobnym stylu itd.

  • 132. Data: 2010-12-06 22:19:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-05, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Bardzo ciekawe podejście.
    > A mógłbyś tak dla orientacji umiejscowić swoje umiejętności kierowania
    > samochodem w odniesienia do tych dzieci grających na PS?

    To Ty nie wiesz, że szefowie teamów F1 to kompletni idioci, którzy płacą
    ciężkie miliony euro kierowcom zamiast zatrudnić dzieciaki za garść
    cukierków? Na szczęście Karolek wie lepiej i od przyszłego sezonu
    pozamiata w F1...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 133. Data: 2010-12-07 08:54:51
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > To Ty nie wiesz, że szefowie teamów F1 to kompletni idioci, którzy płacą
    > ciężkie miliony euro kierowcom zamiast zatrudnić dzieciaki za garść
    > cukierków?

    A nie zauwazyles kogo tam zaczynaja zatrudniac w ostatnim czasie i jakie
    wyniki maja Ci 23-25 letni starcy? :>

    > Na szczęście Karolek wie lepiej i od przyszłego sezonu

    Na szczescie Karolek ma to w dupie, a szczegolnie tych matolow, ktorzy
    sciagaja dyskusje na boczny tor i probuja wyrzucic, ze swej swiadomosci
    od czego to sie zaczelo i kto jednak ma racje.
    Inteligentny czlowiek wie kto tu ma racje, a ciagle wierze, ze tacy tu
    jeszcze na tej grupie wystepuja.

    --
    Karolek

  • 134. Data: 2010-12-07 17:49:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 04 Dec 2010 20:00:29 +0100, w
    <4cfa8fcd$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> napisał(-a):

    > Z tego powodu od przyszłego sezonu teamy nie mogą stosować swojej
    > elektroniki sterowania samochodem, a jedynie będzie jeden model ECU
    > aprobowany przez FIA, którego zespoły nie będą mogły programować, a
    > jedynie konfigurować.

    Od _zeszłego_ sezonu.

  • 135. Data: 2010-12-07 18:02:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 06 Dec 2010 12:27:52 +0100, w <idihff$17qu$1@news.mm.pl>, Karolek
    <d...@o...pl> napisał(-a):

    > Wybacz, tak prowadzona dyskusja jest irytujaca, stad takie wrzuty.
    > F1 mi sie nie podoba, nie jara mnie, podobnie jak wyscigi na 1/4 mili i
    > inne bzdety,

    Tak, to widać.

    Ponieważ zapewne o balecie masz równie niewielkie pojęcie, może doradzisz mi
    jakieś najlepsze balerinki?

  • 136. Data: 2010-12-07 20:06:02
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-07 18:02, r...@k...pl pisze:

    > Tak, to widać.
    >
    > Ponieważ zapewne o balecie masz równie niewielkie pojęcie, może doradzisz mi
    > jakieś najlepsze balerinki?

    Masz problemy z rozumieniem slowa pisanego?
    Czy moze twoja pamiec pozwala na pamietanie jednoczesnie tylko jednego
    zdania, a po przeczytaniu nastepnego, poprzednie zapominasz?

    --
    Karolek

  • 137. Data: 2010-12-07 20:44:02
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-05 11:16, Tomasz Pyra pisze:

    > Oczywiście - i tak samo było kiedyś w Wikipedii kiedy to autorzy
    > artykułu z niej tą tabelkę spisali.
    > Z Wikipedii akurat tą tabelkę wywaliłem - po wymianie maili z redaktorem
    > Tekniikan Maailma, który napisał że sprawdził w archiwum i takich danych
    > nie publikowali.
    > Ponoć kiedyś testowali ABS Golfa 3 który miał wyłącznik ABS, ale i tak
    > wyników w takiej formie nie publikowali.

    Sie bawie w archeologa i co znajduje... <fmg98f$ok2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    A tam przez Pana Tomasza Pyre wklejony link
    "http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/hamowanie
    -abs/"
    Buahah, to sie nazywa ironia losu.
    Dziwne, ze wtedy strona byla wiarygodna, dziwne, ze wtedy zarzucal
    pierdylionem linkow na poparcie swoich slow, dziwne, ze ma teraz czas i
    ochote mailowac z finskim redaktorem, a wielki problem sprawia mu
    ustosunkowac sie do prostych pytan i jakze jasno i wprost napisanego
    artykulu na temat zalet ABS Plus i zjawisk z jakich wynikaja, za to
    energii mu nie brakuje do rozpierdalania meritum sprawy jakas formula 1
    i migania sie od odpowiedzi.
    Brawo, osiagasz szczyty na PMS, na pewno przyklasna ci twoi kompani Arek
    (G) czy inny radek cos tam, mozesz byc z siebie dumny.

    --
    Karolek

  • 138. Data: 2010-12-07 21:59:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-07 20:44, Karolek pisze:

    > Sie bawie w archeologa i co znajduje... <fmg98f$ok2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    > A tam przez Pana Tomasza Pyre wklejony link

    Widzę że bardzo emocjonalnie podchodzisz do sprawy.

    Szukaj, szukaj - znajdziesz też moje posty sprzed jakiś 10 lat, o tym że
    bez ABS hamuję lepiej nawet na asfalcie, znajdziesz też pewnie coś jak
    odkryłem żeby hamować na granicy zadziałania ABS.

    Też kiedyś przechodziłem przez etap kiedy brak wiedzy i doświadczenia
    nadrabiałem wiarą we własne umiejętności.
    Z tą różnicą że jak mnie bardziej kumaci koledzy uświadomili i pokazali
    co i jak, to wiedzę przyswoiłem.

    Jak bardzo chcesz przekonać się o jakości swojej wiedzy, to wpadnij na
    jakąś imprezę motoryzacyjną w regionie i tam pokaż klasę.
    Bo zza klawiatury i monitora to łatwo kwestionować wszystko - włącznie z
    umiejętnościami kierowców F1.

    > "http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/hamowanie
    -abs/"
    > Buahah, to sie nazywa ironia losu.

    Szkoda tylko że nie zrozumiałeś tego co tu przepisałeś :)

    > Dziwne, ze wtedy strona byla wiarygodna

    Tabelka wyleciała z wiki w zeszłym roku po moich mailach, no ale niezła
    próba. Strzelaj dalej.

    > Brawo, osiagasz szczyty na PMS, na pewno przyklasna ci twoi kompani Arek
    > (G) czy inny radek cos tam, mozesz byc z siebie dumny.

    A Tobie jakoś nikt...

  • 139. Data: 2010-12-07 22:34:59
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-07 21:59, Tomasz Pyra pisze:

    > Widzę że bardzo emocjonalnie podchodzisz do sprawy.

    Bo ciekawa jest ta nagonka nie podparta niczym, poza "bo tak".

    > Szukaj, szukaj - znajdziesz też moje posty sprzed jakiś 10 lat, o tym że
    > bez ABS hamuję lepiej nawet na asfalcie, znajdziesz też pewnie coś jak
    > odkryłem żeby hamować na granicy zadziałania ABS.

    Bynajmniej nie szukalem twoich postow, zebys sobie nie myslal.
    Szukalem tego posta o ktorym pisal radek cos tam, a to sie trafilo
    przypadkowo.

> [...]
    > nadrabiałem wiarą we własne umiejętności.
    > Z tą różnicą że jak mnie bardziej kumaci koledzy uświadomili i pokazali

    Nie pomyslales, ze nadal jestes na tym etapie, badz zabrnales w slepa
    uliczke?

> [...]
    > jakąś imprezę motoryzacyjną w regionie i tam pokaż klasę.
    > Bo zza klawiatury i monitora to łatwo kwestionować wszystko - włącznie z

    A ty znowu o tym f1, naprawde tak ciezko jest ci sie odniesc do tego, z
    czego wynikaja zalety ABS Plus i konkretnie do tego zdania, ktorego
    widac boisz sie jak ognia cyt. ze strony samar
    " Luźne podłoża charakteryzują się współczynnikami tarcia w zakresie od
    u = 0,4 do u = 0,65. Maksymalne opóźnienie jest osiągane na tych
    powierzchniach przy 100 procentowym poślizgu kół (zablokowane koła). "

    -abs/"

    > Szkoda tylko że nie zrozumiałeś tego co tu przepisałeś :)

    A ty rozumiesz zdanie wyzej, ktore dla ciebie specjalnie zacytowalem?

    > Tabelka wyleciała z wiki w zeszłym roku po moich mailach, no ale niezła
    > próba. Strzelaj dalej.

    A czy ja pisze o wiki.
    Pisze o stronie do ktorej dales linka i ktora sie sam podpierales, a
    dzisiaj mi zarzucasz, ze slabymi zrodlami sie podpieram.
    Wiec sie pytam czy strona samar jest ok, czy tam tez klamia?

    > A Tobie jakoś nikt...

    Za PMSowych frustratow to ja dziekuje, jak tobie takie towarzystwo
    odpowiada to twoja sprawa.

    --
    Karolek

  • 140. Data: 2010-12-08 09:58:47
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-12-07 22:34, Karolek pisze:
    [...]
    > Za PMSowych frustratow to ja dziekuje, jak tobie takie towarzystwo
    > odpowiada to twoja sprawa.

    Biedny nasz Karolek, sam przez świat kroczy. Może znajdzie w końcu
    równego sobie, razem wykręcą golfem 3 lepsze czasy niż Kubica, po czym
    wymienią się poglądami, jaki to świat jest głupi. Powodzenia:)

    A.