-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Date: Sun, 05 Dec 2010 09:57:01 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 43
Message-ID: <idfk8j$e6t$1@news.mm.pl>
References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
<7...@f...googlegroups.com>
<id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
<id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
<id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
<id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
<id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
<id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
<ida8u8$29kj$1@news.mm.pl> <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
<idd39f$17j3$1@news.mm.pl> <1fm4w6iihlb08$.1u4ema5ca7gh1.dlg@40tude.net>
<ide00p$1ohp$1@news.mm.pl> <4cfa9271$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1291539539 14557 81.190.86.247 (5 Dec 2010 08:58:59 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 08:58:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <4cfa9271$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331485
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-04 20:11, Tomasz Pyra pisze:
>>>
>>
>> To bezpieczenstwo sie juz nie liczy?
>
> A owszem - była to jedna z kwestii podnoszonych przy okazji zakazu tych
> systemów.
> Aryton Senna przed sezonem 1994 mówił, że wycofanie elektronicznych
> systemów wspomagających bez zajęcia się osiągami bolidów będzie
> niebezpiecznie.
> I było - 1994 to najgorszy pod względem wypadków rok w F1.
>
> Dopiero w 1995 wprowadzone zmiany redukujące prędkość bolidów.
>
Dobrze, dobrze, ale uscislijmy, ze wypadki nie byly spowodowane
wycofanie systemu ABS, tylko coraz szybszymi autami.
>> Ciekawe, ciekawe.
>> A co zmieniloby posiadanie ABSu w wynikach i porownaniu umiejetnosci
>> kierowcow?
>> W koncu kazdy mialby ten ABS.
>
> No właśnie tyle, że dziś jeden potrafi hamować lepiej, a inny gorzej i
> to jest konkurencja.
> Z ABS każdy już potrafi tak samo.
>
Z ABS tak samo, ale jakby przepisy dopuszczaly miec lub nie ABS to by
mogly byc dopiero ciekawe wyniki.
I w ogole nie zdziwlilbym sie jakby nagle juz nikt nie chcial miec ABSu.
> Jestem przekonany że dziś bez problemu można by zastąpić kierowcę
> komputerem którego nikt by na torze wtedy nie dogonił.
> Ale nie o to chodzi w sporcie.
NASA ciagle szuka takiego konstruktora, ktory by im potrafil takie cudo
zaprojektowac i bedzie ono dzialalo.
Placa naprawde kupe forsy, proponuje abys sie do nich zglosil.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.10 10:13 Karolek
- 05.12.10 11:16 Tomasz Pyra
- 05.12.10 11:37 Karolek
- 05.12.10 16:29 Tomasz Pyra
- 05.12.10 16:48 Karolek
- 05.12.10 17:28 Tomasz Pyra
- 05.12.10 20:02 Karolek
- 05.12.10 21:12 Tomasz Pyra
- 05.12.10 22:24 Karolek
- 06.12.10 02:34 Tomasz Pyra
- 06.12.10 07:58 Karolek
- 06.12.10 09:55 Arek (G)
- 06.12.10 10:03 Arek (G)
- 06.12.10 10:12 Karolek
- 06.12.10 10:13 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-26 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-26 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-26 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-02-26 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-02-26 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-26 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-26 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-26 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-26 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-02-26 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=