eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFORe: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Date: Sun, 05 Dec 2010 09:57:01 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 43
    Message-ID: <idfk8j$e6t$1@news.mm.pl>
    References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
    <7...@f...googlegroups.com>
    <id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
    <id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
    <id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
    <id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
    <id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
    <id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <ida8u8$29kj$1@news.mm.pl> <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
    <idd39f$17j3$1@news.mm.pl> <1fm4w6iihlb08$.1u4ema5ca7gh1.dlg@40tude.net>
    <ide00p$1ohp$1@news.mm.pl> <4cfa9271$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1291539539 14557 81.190.86.247 (5 Dec 2010 08:58:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 08:58:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <4cfa9271$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331485
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-04 20:11, Tomasz Pyra pisze:

    >>>
    >>
    >> To bezpieczenstwo sie juz nie liczy?
    >
    > A owszem - była to jedna z kwestii podnoszonych przy okazji zakazu tych
    > systemów.
    > Aryton Senna przed sezonem 1994 mówił, że wycofanie elektronicznych
    > systemów wspomagających bez zajęcia się osiągami bolidów będzie
    > niebezpiecznie.
    > I było - 1994 to najgorszy pod względem wypadków rok w F1.
    >
    > Dopiero w 1995 wprowadzone zmiany redukujące prędkość bolidów.
    >

    Dobrze, dobrze, ale uscislijmy, ze wypadki nie byly spowodowane
    wycofanie systemu ABS, tylko coraz szybszymi autami.

    >> Ciekawe, ciekawe.
    >> A co zmieniloby posiadanie ABSu w wynikach i porownaniu umiejetnosci
    >> kierowcow?
    >> W koncu kazdy mialby ten ABS.
    >
    > No właśnie tyle, że dziś jeden potrafi hamować lepiej, a inny gorzej i
    > to jest konkurencja.
    > Z ABS każdy już potrafi tak samo.
    >

    Z ABS tak samo, ale jakby przepisy dopuszczaly miec lub nie ABS to by
    mogly byc dopiero ciekawe wyniki.
    I w ogole nie zdziwlilbym sie jakby nagle juz nikt nie chcial miec ABSu.

    > Jestem przekonany że dziś bez problemu można by zastąpić kierowcę
    > komputerem którego nikt by na torze wtedy nie dogonił.
    > Ale nie o to chodzi w sporcie.

    NASA ciagle szuka takiego konstruktora, ktory by im potrafil takie cudo
    zaprojektowac i bedzie ono dzialalo.
    Placa naprawde kupe forsy, proponuje abys sie do nich zglosil.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: