eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO › Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Date: Thu, 02 Dec 2010 16:29:42 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 265
    Message-ID: <id8e16$pdp$1@inews.gazeta.pl>
    References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
    <7...@f...googlegroups.com>
    <id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
    <id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
    <id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
    <id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
    <id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
    <id5589$1fli$1@news.mm.pl> <id5cjh$dl2$1@inews.gazeta.pl>
    <id5eqi$gp2$1@news.mm.pl> <id5l9b$i1m$1@inews.gazeta.pl>
    <id5o9j$2its$1@news.mm.pl> <id5tbi$g2s$1@inews.gazeta.pl>
    <id67d9$1sb5$1@news.mm.pl> <id7qk6$hfo$1@inews.gazeta.pl>
    <id81qt$1u2e$1@news.mm.pl> <id85e5$nq6$1@inews.gazeta.pl>
    <id88ci$2cdn$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1291303782 26041 83.13.241.83 (2 Dec 2010 15:29:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Dec 2010 15:29:42 +0000 (UTC)
    X-User: kazik.ucho
    In-Reply-To: <id88ci$2cdn$1@news.mm.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2330407
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-02 14:51, Karolek pisze:
    > W dniu 2010-12-02 14:03, Arek (G) pisze:
    >
    >>> LOL.
    >>> Co przyklad oblodzonej drogi ma wspolnego z piaskiem na asfalcie?
    >>> pytanie za 100 pkt. :>
    >>> Ale jak juz bardzo chcesz brnac dalej w te bzdury, to moze pokaz jak
    >>> hamuje ABS na oblodzonej drodze :>
    >>
    >> Twierdziłeś, że zblokowane koła na śliskiej nawierzchni sprawują się
    >> dobrze. To pokazuje, że nie spisują się w ogóle.
    >>
    >
    > Wiec powtarzam, pokaz jak hamuje ABS.
    > Podpowiedz: hamuje jeszcze gorzej (znacznie), wyniki testu juz widziales.

    Pokazałem Ci już wystarczająco dużo. Jak Ci przejdzie to obejrzyj to
    jeszcze raz w wolnej chwili. Jakiś artykuł zamieszczony w internecie z
    wybiorczymi danymi z jakiegoś testu, jest na pewno dobrym źródłem
    wiedzy. Gratuluję.


    > Uuu, a gdybys nie bal sie zacytowac artykulu, ktory bylem tak dobry Ci
    > podac na tacy to w ogole nie byloby o czym pisac.
    > Pozatym kierowca potrafiacy jezdzic jak ma ochote skrecic na sliskiej
    > nawierzchni to puszcza hamulec i skreca.

    Fakt, hamowanie z puszczonym hamulcem jest na pewno dobrym sposobem na
    zatrzymanie rozpędzonego samochodu. Co jeszcze ciekawego wymyślisz.



    >>>> A po co wypuszczają kolejne procesory z większą ilością rdzeni, większą
    >>>> częstotliwością taktowania, skoro już pierwszy stworzony kilkadziesiąt
    >>>> lat temu, działający na lampach był szybszy niż człowiek?
    >>>>
    >>>
    >>> Ten stworzony do grania w szachy jakos dlugo nie mogl byc szybszy/lepszy
    >>> od czlowieka :>
    >>> A bynajmniej tego typu komputerow nie stosuja do sterownikow ABS.
    >>
    >> A to jest kwestia komputera czy oprogramowania? Przypuszczam, że jeszcze
    >> trochę zajmie aby zrobić oprogramowanie, które potrafi sobie coś
    >> wyobrazić i to stworzyć.
    >
    > Ty mi powiedz geniuszu, bo IMHO do niedawna to byla kwestia wylacznie
    > komputera, jak juz zbudowali takowy (Deep Blue) to mogli powalczyc.

    Przestań się już kompromitować. Nawet nie wiesz na co się powołujesz.
    "Program grający w szachy napisany został w języku C i pracuje w
    systemie operacyjnym AIX."
    ...
    "Pomiędzy partiami program Deep Blue był modyfikowany, uwzględniając
    informacje z poprzednich rozgrywek. Kod był modyfikowany, aby program
    lepiej rozumiał styl gry Kasparowa. Umożliwiło to uniknięcie pułapki w
    ostatniej partii, na której sztuczna inteligencja poległa wcześniej już
    dwukrotnie."

    po raz kolejny udowodniłeś, że nie potrafisz czytać.


    >> Ale jednocześnie wątpię aby jakiś człowiek potrafił ręcznie stworzyć
    >> procesor o wielkości kilku mm zawierający kilka milionów tranzystorów.
    >> Zgodnie z Twoją teorią, człowiek zrobi to lepiej bo ma potężny umysł,
    >> który umożliwia mu siadanie na krześle. A głupi robot powinien robić to
    >> gorzej. Ciekawe dlaczego rzeczywistość jest inna.
    >>
    >
    > Czy ja czegos nie wiem, czy to wlasnie czlowiek stworzyl komputery i
    > procesory i tranzystory :>

    Za to ABS stworzyli kosmici. Ile masz lat?



    >> Wówczas ABS byłby opcjonalny a nie jest.
    >>
    >
    > UE komuna.

    No tak, wszędzie źli ludzie czyhający na życie, zdrowie i pieniądze
    biednego Karolka.


    >>> Kolego, moze kiedys sie przejedzisz na tej "wyzszosci" i przypomnisz
    >>> sobie moje slowa :>
    >>> A artykulu widac nie przeczytal, lub nie zrozumial, lub udaje ze nie
    >>> rozumie.
    >>
    >> Nie raz miałem okazję. Zapisz się na jakiś kurs jazdy, wówczas
    >> zrozumiesz, na razie to piszesz o swoich wyobrażeniach.
    >>
    >
    > Co zime robie sobie kurs jazdy, wiec wyobrazac juz sobie nie musze.

    Znowu wymyślasz.

    >>>> Zresztą rzuć na to okiem:
    >>>> http://www.youtube.com/watch?v=sgeU7c8HA9U&feature=r
    elated
    <ciach bzdury>
    Czyli nie rozumiesz co widzisz?


    >>> Jedz sobie na osniezony parking, ktorych chyba dzisiaj nie brakuje,
    >>> zahamuj z ABS, zahamuj bez ABS, moze nakrec film i podziel sie
    >>> wrazeniami.
    >>> Ja na sile nie bede Cie przekonywal, po prostu zrob to sam.
    >>
    >> wystarczy, że pojedziesz na matę poślizgową, a jak nie masz PJ (o co
    >> zaczynam Cię posądzać) to poszukaj na youtube, przykładów jest ogrom.
    >> Nie wiem z czym masz problem.
    >>
    >
    > Jak czesto jezdzisz po macie poslizgowej na publicznych drogach? :>

    Nie wiesz co to ABS, ESP, Deep Blue, a teraz pokazałeś, że nie wiesz co
    to jest i do czego służy mata poślizgowa.

    >>
    >>>>> Nie oslabiaj mnie.
    >>>>> Caly manewr jest ograniczony tylko i wylacznie czasem wcisniecia
    >>>>> sprzegla i jego puszczenia... sorry ale jak twierdzisz, ze zajmuje
    >>>>> Ci to
    >>>>> 5s to kazdy kto to czyta moze sobie sam odpowiedziec jaki z Ciebie
    >>>>> kierowca.
    >>>>
    >>>> Idź chociaż na matę poślizgową i przy małej prędkości spróbuj wyjść z
    >>>> poślizgu. Wróć i napisz, jeszcze raz, że to tylko kwestia wciśnięcia
    >>>> sprzęgła:)
    >>>>
    >>>
    >>> Masz jakies problemy z czytaniem rowniez?
    >>> Wroc sie, przeczytaj jeszcze ze 3 razy i pomysl.
    >>
    >> Z czym masz problem? Nie wpuszczą Cię na matę bo nie masz samochodu
    >> czy PJ?
    >>
    >
    > Co ma mata do czasu w jakim robi sie redukcje biegu?
    > Ocknij sie juz i nie cpaj wiecej tego swinstwa bo Ci mozg lasuje.

    Może pozwoliło by Ci uniknąć kompromitacji.


    >> To, że nie wiesz co to ABS czy ESP to nic dziwnego, inaczej tylu bzdur
    >> byś nie wypisał. Ale dlaczego tak się wzbraniasz przed doczytaniem?
    >>
    >
    > Tak tak, z ABS nie wpadne w poslizg podczas skrecania i hamowania...
    > zalosny jestes.

    To jak przeczytasz co to za systemy, czy będziesz dalej pisał takie bzdury?


    >> Gdyby przeciętni kierowcy byli powodem tych wypadków, to te liczby by
    >> inaczej wyglądały. Najgorsi są ci wszystko wiedzący i wszystko
    >> potrafiący najlepiej.
    >>
    >
    > Pewnie dlatego nie mam wypadkow.
    > Ci wierzacy w ABS i inne ESP maja oddzielne kwatery na cmentarzu :P

    I Ci tego nie życzę. Ale to o niczym nie świadczy. Moja babcia też nie
    miała nigdy wypadku, a nawet nie wie jak zmienić bieg.


    >> Poślizg jest elementem pomagającym w manewrach? Ciekawe.
    >>
    >
    > Czasem tak, ale wiemy juz, ze masz ograniczony umysl i nie potrafisz
    > tego pojac.

    Tego nawet nie ma sensu komentować. Ale zostawiłem bo jest naprawdę zabawne.


    >>> Nie kazdy tak jak Ty upiera sie przy zagadnieniach o ktorych nie wiele
    >>> slyszal, czy przeczytal cos tam w broszurce reklamowej.
    >>
    >> Tak, masz rację. Lepiej?
    >>
    >
    > Nie musisz przytakiwac, widac to doskonale po tym co wypisujesz.

    Nawet dziecko nie nabrało by się na Twoje bajki.

    >>>
    >>> Tam byl snieg!
    >>> Boze, co za tuman :/
    >>
    >> Kolejna ciekawostka, na śniegu wprowadziłeś samochód w poślizg aby
    >> łatwiej nim kierować. Robi się coraz ciekawiej. Tego nawet w
    >> amerykańskich filmach nie ma.
    >>
    >
    > Bardzo sie przydaje, aby ustawic odpowiednio samochod.

    Rozumiem, że jak lecisz bokiem na lodzie tudzież śniegu, to potrafisz
    siłą woli sprawić, że samochód złapie kontakt z nawierzchnią. Takich
    głupot to dawno tu nie czytałem:)

    >>>> http://www.youtube.com/watch?v=K_Lz3aNH_ig&feature=r
    elated
    >>>
    >>> Nawet podpisali dla matolkow "Panic braking".
    >>> Rozumiesz to, czy wadliwy mozg na to Ci tez nie pozwala?
    >>
    >> Czyli nawet to było za trudne. Ja wiem dodałbyś gazu, wcisnął sprzęgło i
    >> takie tam. Oczywiście:)
    >
    > Tak, tak bo inteligent taki jak ty to wciska hamulec do oporu i zamyka
    > oczeta.


    Przecież już wyjaśniłeś wciska sprzęgło (samo to to już niezły ubaw),
    redukuje bieg dodaje gazu, ustawia samochód bokiem, siłą woli zatrzymuje
    obrót samochodu. Znowu siłą woli zatrzymuje samochód aby znowu złapać
    kontakt z podłożem, po czym jedzie dalej. Dobre:)

    >> Przyjrzyj się jeszcze raz (o ile w ogóle to widziałeś) jak wygląda
    >> początek poślizgu. Powiedz co możesz zrobić aby zatrzymać taką masę
    >> która wchodzi w ruch obrotowy, nie mając już przyczepności.
    >
    > Ale po co byc tempym matolem i wprowadzac samochod w niekontrolowany
    > poslizg, mozesz mi to wylumaczyc?


    Albo tego nie widziałeś, albo kompletnie nie kumasz co się na tym filmie
    dzieje. Wcześniej myślałem, że to pierwsze ale udowodniłeś mi, że to drugie.

    >> Odpuszczenie
    >> hamulca na tym etapie już nic nie da. Zbyt duża energia i zbyt małe
    >> tarcie do wykorzystania aby to powstrzymać. Możesz sobie kontrować,
    >> gazować, modlić się, kręcić kierownicą. Nic już się nie da zrobić.
    >>
    >
    > To juz wiemy, ze ty zamykasz oczy i sie modlisz.


    To jest właśnie poziom Twoich wypowiedzi. Ani razu nie napisałeś nic
    merytorycznego. Za każdym razem uciekasz od odpowiedzi. Czy to nie jest
    wystarczający argument, że nie masz kompletnie pojęcia o czym piszesz?

    >> Przyjmij to jako komentarz do Twoich rewelacji jak Ty nie mając
    >> przyczepności wprowadzasz ponad tonę żelastwa w poślizg aby uniknąć
    >> wypadku.
    >>
    >
    > Smieszny jestes.
    > To jak odniesiesz sie w koncu do tych swoich rewelacji na temat
    > doskonalego dzialania ABS na lisciach itd. w kontekscie artykulu, ktory
    > ci przytoczylem, czy dalej bedziesz udawal, ze nic takiego nie mialo
    > miejsca?

    Zamiast czytać wymysły jakiegoś fachowca Twojego pokroju, udaj się do
    jakieś profesjonalnej szkoły doskonalenia jazdy, porozmawiaj z
    fachowcami, zrób parę testów na współczesnym samochodzie.

    Choć wątpię aby coś do Ciebie trafiło. Bezmyślnie powielasz pewne mity,
    o tym piasku i liściach ktoś kiedyś palnął i nikt nie zweryfikował. Być
    może pierwsze układy ABS miały z tym problemy. Dzisiejsze mechanizmy to
    już zupełnie inna bajka. Przekonaj się i przestań pisać bzdury.

    Jak dla mnie EOT. Uciekając od tematu, potwierdzasz, że nie masz nic do
    powiedzenia, a potyczek na wycieczki osobiste, szukaj w piaskownicy.

    A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: