    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Date: Tue, 30 Nov 2010 16:50:05 +0100

    W dniu 2010-11-30 16:43, Arek (G) pisze:

    > Czy mam to rozumieć, że zblokowane koła hamują efektywniej? I nie pisz o
    > szutrze lub śniegu. Rozmawiamy o typowych sytuacjach.

    Bynajmniej.

    > Dość ogólne i nic nie wnoszące stwierdzenie. Co mam zobaczyć, że wpadam
    > w poślizg nad którym nie mam kontroli czy, że mam dłuższą drogę hamowania?

    Musisz jednak najpierw pojezdzic bez ABSu, bo to jednak najlepiej
    sprawdzic organoleptycznie niz tlumaczyc, szczegolnie, ze juz od
    poczatku jestes nastawiony na nie.
    A i ta sterownosc z ABS tez sprawdz (tylko nie przed drzewem itp.).
    Ja moge napisac tyle, ze najlepiej to nauczyc sie dobrze prowadzic i
    czuc samochod, tylko wtedy moze sie okazac, ze ABS wprowadza pewne
    ograniczenia i wcale nie pomaga.

    --
    Karolek