  • Data: 2010-11-30 14:09:53
    Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-30 13:21, Gabriel 'wilk' pisze:
    (...)
    > Ale ja nie che wywalac, che aby bylo mozna ABS wylaczac tak jak ESP
    > jesli ktos tego wynalazku nie lubi - ja nie lubie byc uszczesliwiany na
    > sile :-)

    Jak chcesz, to możesz sobie takie pojazd zamówić, ale racze nie w serii
    - od jakichś 10 lat nie produkują już samochodów, w który można
    odłączyć ABS, choćby służył on tylko jako system wspomagający hamowanie.
    Rozkład sił hamowania kiedyś był realizowany mechanicznie,
    teraz jest realizowany przez system ABS.

    > Nie, nie bylo za szybko - predkosc taka sama (+-) w aucie bez ABS bylo
    > OK a na tej samej drodze w takich samych warunkach auto z ABS pojechalo
    > za sygnalizator (fabrycznie nowe auto - kierowal kolega)

    Powtórzę - było za szybko, a twierdzenie, ze bez ABS by było OK jest
    najwyżej domniemaniem.