eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFORe: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
  • Data: 2010-11-30 14:50:38
    Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 30 Lis, 11:43, Gabriel 'wilk'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    > Zrob jak chcesz, ale mnie sie lepiej hamowalo i jezdzilo autem bez ABSu niz z ABSem
    - na naszych
    > pieknych polskich drogach mozna sie przejechac przez ABS nawet w lecie, wystarczy
    tarka i troche
    > piasku przed swiatlami.
    > pozdrawiam

    zawsze sądziłem ze hamowanie pulsacyjne to praktycznie to samo co abs,
    tyle, że my wykonujemy je z mniejszą sprawnością. Przecież wszystko
    sprowadza się do tego, żeby nie zablokować kół nie ?
    Powiem Ci tak, tak jak powiedziałeś w innym wątku - najważniejsze są
    odruchy. ABS to może ewentualnie przydać na prostej w celu skrócenia
    drogi hamowania - choć i to nie jest pewne.

    Hamowanie tylko na prostej, nie wtedy jak się wykonuje zmianę toru
    jazdy - to jest chyba dobry odruch, tak na przykład. ABS Ci nie
    pomoże jak będziesz hamował równocześnie zmieniając tor jazdy. To
    tylko wspomagacz. Nigdy nie jeździłem autem z ESP, a chętnie bym się
    przejechał, ktoś potrafi mniej więcej powiedzieć czy bardzo ciężko
    jest wprowadzić auto z ESP w poślizg podczas pokonywania zakrętu ? czy
    to tylko kwestia prędkości ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: