  • Data: 2009-08-18 20:55:50
    Temat: Re: Celeron 1.7 (Willamette) i anty-OC :)
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie przegladam sobie taka aplikacje on-line "eXtreme Power Supply
    Calculator Lite v2.5" i tu wprowadzilem pewne informacje... czyli vcore cpu
    z 1.75V domyslnego zmienilem na 1.2V oraz zmienilem z 1.7GHz na 1.2GHz -
    oczywiscie o ile mobo mi na to pozwoli - a to sprawdze dopiero jutro, tak mi
    sie wydaje.

    Tych starszych procesorow nigdy wczesniej w ten sposob nie ustawialem... ja
    pracuje na pentium dual-core e5200 i wczesniej na e2140 i wiem, ze te
    procesory mozna spokojnie ustawiac na mniejszy vcore i nic sie specjalnego
    nie dzieje, o ile sie nie przesadzi, wowczas restart biosu i tyle. Ale z
    tymi starszymi intelami to nie wiem szczerze mowiac jak to jest, bo z reguly
    jak ktos kombinuje w biosie, to stara sie wyciskac ile wlezie ze sprzetu, a
    nie zmniejszac u niego pobor pradu haha...

    Gdyby ktos bawiacy sie w ten sposob intelami, tymi starszymi, moze cos
    jeszcze dopowiedzial bylbym wdzieczny... ja swoja droga za ten temat napewno
    sie wezme, jesli nie jutro to na dniach.

    Pozdrawiam.