  • 61. Data: 2011-04-05 07:52:21
    Temat: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-04-05 09:41, Sebastian Kaliszewski pisze:
    [...]
    > wyrazić != zapewnić.

    > Można też jak najbardziej pisać obiektowo w zwykłym C a nawet w
    > assemberze. Też kwetsta zachowania konwencji B-)

    Tu się zgadzam w 100% i taką sytuację podejrzewałem 8-) Chciałem tylko
    się upewnić.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 62. Data: 2011-04-06 14:14:09
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Sat, 02 Apr 2011 14:51:02 +0200, p...@p...onet.pl
    wrote:
    > Mozna powiedziec wiecej -z tego ze obiekty sa klonami wynika ze
    c++owcy
    > jawowcy c-sharpowcy

    Czym są?

  • 63. Data: 2011-04-06 17:31:03
    Od: Zbigniew Malec <a...@i...invalid>

    On Wed, 06 Apr 2011 15:14:09 +0100, Andrzej Jarzabek wrote:

    > Czym są?

    "Nie pojmiesz tego ani nie zmierzysz".
    Ja np. mam bardzo duże problemy ze zrozumieniem dowolnego posta profesora.
    Z drugiej strony jego posty niedotyczące programowania mają w sobie pewien
    niezaprzeczalny urok. Do dzisiaj pamiętam jeszcze post o butach (bo chyba
    John Francis Shade to ta sama osoba - dobrze mówię profesorze?) i ciągle
    wydaje mi się to ciekawym spostrzeżeniem.

    Zbyszek Malec

  • 64. Data: 2011-04-07 04:53:54
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > John Francis Shade to ta sama osoba - dobrze mówię profesorze?) i ciągle
    > wydaje mi się to ciekawym spostrzezeniem

    ktory post o butach? nie pamietam - co
    tam bylo?

    oczywistym jest ze niekonwencjonalnosc jest
    wartoscia chyba juz pisalem zwlaszcza niekonwencjo
    nalnosc kilkupoziomowa - czyli oddalenie sie od
    swiata debili (politykow w radiu itp)

    nie ma sie co chwalic ze nie rozumie sie
    moich postow - mi to zreszta nie przeszkadza
    wazne ze ja je rozumiem

  • 65. Data: 2011-04-07 10:25:44
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Thu, 07 Apr 2011 06:53:54 +0200, p...@p...onet.pl
    wrote:
    > nie ma sie co chwalic ze nie rozumie sie
    > moich postow - mi to zreszta nie przeszkadza
    > wazne ze ja je rozumiem

    A nie wystarczy ci że przeczytasz je u siebie w edytorze, musisz je
    wysyłać na grupę?

  • 66. Data: 2011-04-07 14:43:38
    Od: p...@p...onet.pl

    > A nie wystarczy ci że przeczytasz je u siebie w edytorze, musisz je
    > wysyłać na grupę?

    to jest tak samo jak z toba - nieprawdaz

    tylko za ja zwykle
    pisze na temat i nie znizam sie do
    tego rodzaju prostackich uwag -
    grupa i tak m z podniosla poziom
    i mam nadzieje ze tego rodzaju
    zaczepki nie przyjma sie
    rozmowy z ziomkami na ktorych
    pada czar debilizmu raczej nie dam sie
    wciagnac

  • 67. Data: 2011-04-07 18:41:58
    Od: Zbigniew Malec <a...@i...invalid>

    On Thu, 07 Apr 2011 06:53:54 +0200, p...@p...onet.pl wrote:

    > ktory post o butach? nie pamietam - co
    > tam bylo?

    No, nie takie istotne. Ważne, że mi się spodobał :)
    Przy okazji, czytałeś może trylogię trojańską Dana Simmonsa? Występują tam
    takie roboty, które są miłośnikami twórczości Szekspira, i jakoś tak mi się
    zawsze z nimi kojarzysz. Nie mówię, że to źle, albo że to dobrze. Nie mówię
    też, że to jest jakkolwiek trafne spostrzeżenie (w końcu nie znam ciebie
    nic a nic, raptem paredziesiąt twoich wypowiedzi przeczytałem), nie mniej
    jednak zawsze mi się to jakoś tak kojarzy. Nevermind.

    > oczywistym jest ze niekonwencjonalnosc jest
    > wartoscia chyba juz pisalem zwlaszcza niekonwencjo
    > nalnosc kilkupoziomowa - czyli oddalenie sie od
    > swiata debili (politykow w radiu itp)

    Nie do końca bym się zgodził. Jest wielu niekonwencjonalnych debili (żeby
    wspomnieć choćby tylko o nagrodach Darwina), więc niekonwencjonalność nie
    jest dla mnie z automatu wartością. Od razu mówię, że ten debil, to nie do
    ciebie, to tylko takie ogólne spostrzeżenie.

    > nie ma sie co chwalic ze nie rozumie sie
    > moich postow - mi to zreszta nie przeszkadza
    > wazne ze ja je rozumiem

    Nie chwalę się, dzielę się moimi tutaj odczuciami.
    Skoro wypowiadasz się na forum publicznym, to jednak dobrze by było, żeby
    twoje wypowiedzi były zrozumiałe także dla innych. No chyba że piszesz do
    szuflady, przy czym w tym przypadku szuflada jest trochę większa.

    Zbyszek Malec

  • 68. Data: 2011-04-07 20:29:49
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > nic a nic, raptem paredziesiąt twoich wypowiedzi przeczytałem), nie mniej
    > jednak zawsze mi się to jakoś tak kojarzy. Nevermind.

    od paru lat praktyczmie nic nie czytam zajmujac
    sie prawie wylacznie kompami - jedyne co przeczytalem
    w ostatnim roku to pare tomow cs lewisa

    jestem zmeczony bo okropnie zachorowalem
    na grype i teraz ledwie z trudem wybudzam sie
    by znowu isc spac - tak ze sorki ale chwilowo chyba strace
    jednak przytomnosc

  • 69. Data: 2011-04-07 23:45:13
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Thu, 07 Apr 2011 16:43:38 +0200, p...@p...onet.pl
    wrote:

    > to jest tak samo jak z toba - nieprawdaz

    Nieprawdaż.

    > tylko za ja zwykle pisze na temat

    Bełkot i brednie to nie jest "na temat". Twoje zdrowie, nałogi i inne
    problemy życiowe też nie są na temat. Co do reszty, jeśli nikt poza
    tobą nie rozumie o co ci chodzi, to co za różnica, czy to na temat,
    czy nie?

  • 70. Data: 2011-04-08 05:15:48
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > problemy życiowe też nie są na temat. Co do reszty, jeśli nikt poza
    > tobą nie rozumie o co ci chodzi, to co za różnica, czy to na temat,
    ta kwestia ktora cie dreczy to mz problem
    na poziomie mw piatej klasy podstawowki
    - moim zdaniem ty i podobni tobie powinni repetowac
    podstawowke ( do czasu az uda im sie
    zrozumiec i sformulowac poprawna odpowiedz
    na poruszana kwestie )