  • 71. Data: 2011-04-08 07:25:30
    Temat: Re: [OT]Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    W dniu 2011-04-07 22:29, p...@p...onet.pl pisze:

    > od paru lat praktyczmie nic nie czytam zajmujac
    > sie prawie wylacznie kompami - jedyne co przeczytalem
    > w ostatnim roku to pare tomow cs lewisa
    Doprawdy? To fascynujące, niebywałe.

    > jestem zmeczony bo okropnie zachorowalem
    > na grype i teraz ledwie z trudem wybudzam sie
    > by znowu isc spac - tak ze sorki ale chwilowo chyba strace
    > jednak przytomnosc
    Co za ulga dla skołatanego organizmu.

    /ciach/
    --
    wloochacz

  • 72. Data: 2011-04-08 07:40:52
    Od: Łukasz 'Maly' Ostrowski <m...@U...pl>

    On Thu, 07 Apr 2011 22:29:49 +0200, p...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    >
    > jestem zmeczony bo okropnie zachorowalem
    > na grype i teraz ledwie z trudem wybudzam sie
    > by znowu isc spac - tak ze sorki ale chwilowo chyba strace

    " tylko za ja zwykle
    pisze na temat"

    Niewątpliwie, chora pizdo z urojeniami.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz 'Maly' Ostrowski. http://l3v.eu/

  • 73. Data: 2011-04-08 08:18:57
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Maciej Sobczak wrote:

> [...]
    >
    > Temat był na Slashdocie wałkowany jakiś tydzień wcześniej, niż A.L.
    > zrobił tu z niego sensację. Akurat dla A.L. możliwość pokazania
    > jakiegokolwiek newsa z jakiegokolwiek znanego uniwerku w USA to wiatr
    > w żagle, ale naprawdę uważam, że w tym wypadku nie ma na co patrzeć.
    > Ot, jakiś univ przesunął OO na późniejszy semestr w programie. No i?
    >
    > Zwłaszcza, że 100% ludzi, którzy idą akurat na CMU i tak już zna Javę
    > albo innego Pythona (nie wierzę, że jest inaczej), więc mają też
    > "robocze" wyobrażenie o podstawowych pojęciach związanych z OO.

    Nie był bym tego taki pewien. Znam takich którzy rozpoczynając studia
    programować nie umieli. I o ile niektórym faktycznie programowanie nie
    szło i po krótkiej przygodzie z informatyką poświęcili się czystej
    matematyce (i to chyba z niezłym skutkiem) o tyle inni poradzili sobie
    bardzo dobrze. Oczywiście, to było dawno, ale tak naprawdę kilkanaście lat
    temu zainteresowanie wsród dzieciaków programowaniem wyglądało na większe
    niż dziś [*]

    Zresztą, z własnego doświadczenia i obserwacji twierdzę, że zysk (dla
    jakości studenta uniwersyteckiego[**]) z uprzedniej znajomości wklepywania
    kodu przeważnie jest co najmniej mocno wątpliwy (i mam podejrzenie
    graniczące z pewnością, że w wielu wypadkach ujemny).

    [*] - prowadziłem zajęcia dla najzdolniejszych dzieciaków jak i
    współpracowałem przy ocenie i wyborze kolejnych podopiecznych i
    stypendystów. O ile w późnych latach 90-tych zainteresowanie było znaczne
    i aplikacji typu "syn ma wybitne osiągnięcia informatyczne bo rysuje ładne
    obrazki w Paincie i pisze w Wordzie" było stosunkowo niewiele o tyle już
    po roku 2000 zmalała i liczba aplikacji i w znacznej (przeważającej)
    części recenzja zawierała tylko: "to nie ma nic wspólnego z informatyką".

    [**] - w szkole pomaturalnej z technik programowania to faktycznie
    studentowi się przyda i życie ułatwi. Tylko dla takiego studenta to często
    szkoła jest potrzebna tylko po to, by wpisać papierek na CV.

    pzdr
    \SK

  • 74. Data: 2011-04-08 14:33:09
    Od: p...@p...onet.pl

    > " tylko za ja zwykle
    > pisze na temat"
    >
    > Niewątpliwie, chora *izdo z urojeniami

    eat shit

    'niewatpliwie' to jako rasowy socjopata
    znajdziesz sie wkrotce za kratkami -

    chetnie pomoge

  • 75. Data: 2011-04-08 16:15:35
    Od: p...@p...onet.pl

    > Doprawdy? To fascynujące, niebywałe.
    > Co za ulga dla skołatanego organizmu.
    > /ciach/
    > wloochacz
    mz masz tu wlasnie dobry przyklad na to ze przyglupizm jest
    jednak konwencjonalny - gdyby byl niekonwencjonalny
    to niosl by jakas nowosc i nauke a na to nie ma co liczyc -
    te same teksty jak z koszmarnego swiatka dziesiecioletnich
    debili

  • 76. Data: 2011-04-08 17:39:07
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>

    Sebastian Kaliszewski wrote:

> [...]
    > kodu przeważnie jest co najmniej mocno wątpliwy (i mam podejrzenie
    > graniczące z pewnością, że w wielu wypadkach ujemny).

    A czy jest zysk/strata dla człowieka, który później pracuje jako
    programista?
    Bo wiadomo - na uczelni pisze się w stylu uczelnianym - przerost formy nad
    treścią jest przez prowadzących lubiany. Natomiast ktoś, kto uczył się
    samodzielnie, zwykle ma styl nieco inny.
    Ja jestem zdania, że wcześniejsze zetknięcie z programowaniem jest pomocne -
    dzięki temu kojarzy się coś co się akurat przyda, a czego nie kojarzą inni
    (bo każdy uczący się samodzielnie ma inny "program nauczania", a nie
    wspólny, ustalony przez jakiegoś urzędnika).

  • 77. Data: 2011-04-08 17:55:48
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    W dniu 2011-04-08 18:15, p...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > to niosl by jakas nowosc i nauke a na to nie ma co liczyc -
    > te same teksty jak z koszmarnego swiatka dziesiecioletnich
    Yhm.
    Jednak tekst o "chorej pizdzie z urojeniami" bardziej mi się podobał.
    Był szczerze zabawny :)

    Uprzedzając możliwości - nie mam zamiaru z tobą dyskutować, ponieważ
    ktoś mógłby nie zauważyć różnicy...

    --
    wloochacz

  • 78. Data: 2011-04-08 19:03:58
    Od: p...@p...onet.pl

    > Yhm.
    > Jednak tekst o "chorej pi*dzie z urojeniami" bardziej mi się podobał.
    > Był szczerze zabawny :)

    nie wiem czy wiesz ale powszechnie uwaza sie ze takie teksty sa
    zabawne tylko dla tzw 'ciezkich debili' tak ze ...

    > Uprzedzając możliwości - nie mam zamiaru z tobą dyskutować, ponieważ
    > ktoś mógłby nie zauważyć różnicy...

    ... twoje proby ukrywania swojego poziomu mentalnego
    na niewiele ci sie zdadza, rozgarniety nie jestes ale ciagle
    masz szanse nie spedzac swego zycia w celi natomiast niektorzy
    bardziej zdecydowani pustoglowi tepole juz mz powinni prasowac sobie
    manatki

  • 79. Data: 2011-04-08 19:27:12
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > masz szanse nie spedzac swego zycia w celi natomiast niektorzy
    > bardziej zdecydowani pustoglowi tepole juz mz powinni prasowac sobie manatki
    kiedys wogole nie interesowalem sie
    spoleczenstwem ale ostatnie 3 czy 4 lata
    to dla mnie okres jakby mimowolnych studiow
    socjologicznych - poznalem nawet kilku ziomow
    po wyrokach (jeden skarzyl mi sie wiedzac ze latam
    po oficjelach z sadow ze w warszawie na kamczatce
    i grenadierow policja bije wiezniow do krwi
    po czym przemalowuje izbe co tydzien na bialo -
    co samo nadaje sie do prokuratury) ale zaden
    z nich nie byl tak obrzydliwy jak tutejsi sporadyczni
    socjopaci - ci to musza miec rodzinki....

  • 80. Data: 2011-04-09 07:48:10
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    W dniu 2011-04-08 21:27, p...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > co samo nadaje sie do prokuratury) ale zaden
    > z nich nie byl tak obrzydliwy jak tutejsi sporadyczni
    > socjopaci - ci to musza miec rodzinki....
    Przedstaw się z imienia i nazwiska, "chora pizdo z urojeniamia" a z
    radością załatwię ci wizytę w tej wielce szanownej instytucji, którą tak
    poważasz i wszystkich straszysz.
    A od mojej rodziny wara, padalcu!

    --
    wloochacz