  • Data: 2011-04-13 19:32:14
    Temat: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Apr 2011 21:13:52 +0200, Wojciech Jaczewski
    <w...@o...pl> wrote:

    >Taka dość znana postać jak Linus Torvalds pewnie też jest samodzielnym
    >klepaczem, bo też da się znaleźć jego negatywne opinie na temat m.in.
    >programowania obiektowego.
    >Zdecydowanie chciałbym kiedyś osiągnąć taki poziom jak L.T. a nie jak 99%
    >"profesjonalistów", mających pojęcie o "dobrych praktykach".

    Z faktu ze L.T. napisal (sciagnal?...) kernel Linuxa nei wynika
    zupelnie ze a) jest znakomitym programista, b) ma podstawy do
    jakichkolwiek uogolnien, zwlaszcza w dziedzinie na ktorej sie nie zna
    ("uwazam ze programowanei obiektoew ejst do dupy, czego najlepszym
    dowodem jest to ze nigdy go nie uzywalem")

    A.L.