  • Data: 2010-10-03 13:18:16
    Temat: Re: Canon sx 30 IS i co do tego ?
    Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc_DOT_pl> napisał w
    wiadomości news:n3pga6pm8vhjo7tutdj2a7pg3tv61hkd7u@4ax.com...

    > Na Twoim miejscu zastanowiłbym się jadnak nad lustrzanką. W cenie tego
    > Canona kupisz body Pentaxa K100D i obiektyw Tamron 18-250. Okulary nie
    > są problemem, wizjer ma korekcję, ustawiasz do swojego wzroku.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł

    Zdaje się, że to ma sens co piszesz i przeanalizuję temat. Choć muszę dodać
    pewną informację .Wizjer ma regulację,ale mimo to nie jest w stanie
    [chyba]zastąpić okularów. Otóż są pewne szkła które bardzo specyficznie
    korygują wzrok.Nie pamiętam nazwy, ale faktem jest, że ja za cholewę nie
    mogłem ustawić ostrości na wizjerze lustrzanki i strzelałem, w ciemno.
    No ,ale to co podałeś jest na tyle ciekawe, że zabieram się do sprawdzania i
    testowania. Dzięki

    Palik