  • Data: 2010-10-02 17:55:14
    Temat: Re: Canon sx 30 IS i co do tego ?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dopiero teraz spojrzałem na zoom - 35x!!! Człowieku! I ty uważasz,
    > że znasz się na robieniu zdjęć? A widziałeś obiektyw z 35x zoomem
    > poprawny optycznie na obydwu końcach? 35x... mdleję...

    Tu sampel na ISO1600 z tego ustrojstwa:
    http://216.18.212.226/PRODS/SX30IS/FULLRES/SX30IShSL
    I1600.JPG
    (na długim końcu, przy f:5,8 z ręki takie czułości pewnie będą potrzebne
    + abberacje i dystorsje gratis)

    a tu dla porównania pierwszy z brzegu inny kompakt Canona - widać różnicę:
    http://216.18.212.226/PRODS/G11/FULLRES/G11hSLI1600.
    JPG

    [mr.]