  • 51. Data: 2009-09-27 21:26:28
    Temat: Re: Canon G11 - zdjęcia próbne na dpreview - jak oceniacie?
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > No to już trzeba by dokładnie sprawdzić z rawa, ale raz, że raw z g11
    > nie bangla za bardzo z czymś sensownym, a dwa, że... mi się nie chce :)

    Mi bangla z przerobionym RSE. :-)

    --
    Mirek

  • 52. Data: 2009-09-28 05:55:17
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pentax K7 - nie ma obrotowego ekranika. Nawet ruchomego nie ma, a jednak
    > go kupiłem ! :D

    A ja olalem serie G Canona gdy ten ekranik zlikwidowali :-)
    Obok lustra chce miec kompakt z uchylnym ekranem bo od czasow G1 jestem
    nieustannie pod jego urokiem ;-))
    Jest cala masa zdjec, ktorych wykonanie byloby bardzo trudne albo wrecz
    niemozliwe bez tego uchylno-obrotowego LCD.

    Stad moja chec powrotu do G11 i jednoczesnie spieniezenia A650IS...

    Pozdr.

  • 53. Data: 2009-09-28 05:58:28
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > ale nawet 100ASA wygląda źle w porónaniu ze zdjęciami z lustrzanki.

    Ale co to za porownanie???

    Pozdr.

  • 54. Data: 2009-09-28 06:08:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "kibic" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > ISO 1600 f/2,8 1/40sek bo inaczej samochody sa nieco za długie jak
    > jadą, a idący ludzie duchami.
    > Odpowiedź pomocnicza ISO 1600 f/5,6 1/13
    > http://www.dpreview.com/gallery/photo.aspx?gallery=c
    anong10_samples&photo=
    > 28

    No i zamiast swiatel masz plamy.

  • 55. Data: 2009-09-28 07:05:18
    Od: kibic <a...@o...pl>

    On 28 Wrz, 08:08, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "kibic" <a...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:2c2e70c9-52eb-43d8-a919-81dfe74f58b7@
    a6g2000vbp.googlegroups.com...

    canong10_samples&p...

    > No i zamiast swiatel masz plamy.

    Ale to nie wina ISO1600, na ISO50 i 1sek tez byś miał plamy.
    jak niechcesz plam to sobie średnim formatem rób zdjęcia.

    na tej grupie 3/4 ludzi to jakieś łosie :]

  • 56. Data: 2009-09-28 09:20:13
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    > Potwierdzam w pełni - pod wodą światła jest znikoma ilość
    > i każdy promyk złapany w matrycę jest na wagę złota.

    to zależy czy mówimy o polskiej sadzawce czy też o ładnie
    nasłonecznionym równikowym morzu

  • 57. Data: 2009-09-28 09:34:19
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    > Jak oceniacie jakość tych zdjęć?
    > - poziom szumów

    akceptowalny :)

    > - dynamika

    akceptowalna

    > - ostrość

    do d.....

    > - szczegóły

    do d.....

    Z fotek wynika że odszumiacz działa też na niskich iso. Przy iso 80
    już zjada szczegóły i robi plamy. Czyli kicha mamy mydło na każdym
    iso. Mogli dać jeszcze iso 64000 i 128000 byłby lepszy marketingowo a
    odszumiacz by pewnie dał radę ;)

  • 58. Data: 2009-09-28 14:34:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Howk" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    l.googlegroups.com...

    > to zależy czy mówimy o polskiej sadzawce czy też o ładnie
    > nasłonecznionym równikowym morzu

    Ja mówię o oceanie na mniej więcej 15-20 równoleżniku (Hawaje).
    1-2 metry przy powierzchni światła jest dużo, ale jak zejdziesz
    10-20 metrów to juz zaczyna być kiepsko i bez lampy nie podziałasz.

  • 59. Data: 2009-09-28 15:46:14
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    akceptowalny :)

    > - dynamika

    akceptowalna

    > - ostrość

    do d.....

> [...]

    już zjada szczegóły i robi plamy. Czyli kicha mamy mydło na każdym
    iso. Mogli dać jeszcze iso 64000 i 128000 byłby lepszy marketingowo a

    No właśnie o to mi dokładnie chodziło.
    Zdjęcia nawet w niskich czułościach są mydlano akwarelkowe.

  • 60. Data: 2009-09-28 17:36:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m0w pisze:
> [...]
    > odszumiacz by pewnie dał radę ;)
    >
    > No właśnie o to mi dokładnie chodziło.
    > Zdjęcia nawet w niskich czułościach są mydlano akwarelkowe.

    To ten z tych aparatów, co bez rawa ni chuchu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl