  • 1. Data: 2009-09-25 06:07:25
    Temat: 5klatek - numer specjalny
    Od: MariuszF <f...@f...pl>

    Serdecznie zapraszam do pobierania kolejnego numeru magazynu 5klatek.
    Tym razem numer specjalny o agencji NAPO IMAGES.

    www.5klatek.pl

    pozdrawiam, Mariusz.

  • 2. Data: 2009-09-25 06:39:30
    Temat: Re: 5klatek - numer specjalny
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Tym razem numer specjalny o agencji NAPO IMAGES.
    >
    > www.5klatek.pl

    poprzednie bardziej mi sie podobaly. te wpadaja w szablon poprzednich.

    nie znam cen kursów (tych PROFESJONALNYCH równiez nie) ale wydaje mi sie ze
    daliscie upust fantazji....
    ps. oczywiscie wiem ze jak nie chce / nie stac mnie / nie interesuje mnie /
    nie mam czasu itd / itp to nie musze ;-D