  • 31. Data: 2009-09-26 09:30:53
    Temat: Re: Canon G11 - zdjęcia próbne na dpreview - jak oceniacie?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > to wsadź mi to do kieszeni bo ja nie umiem :-)

    Mieczak :)

  • 32. Data: 2009-09-26 09:32:19
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > No ale ludzie, to nie jest alternatywa lustra. Ważne że nareszcie można
    > zrobić używalne zdjęcie na ISO1600!

    Po co robic zdjecia na 1600ISO i dlaczego to jest wazne?

    W czasach nieslysznych i przeszlych kupilem ze dwa razy filmy > 400ISO.
    Raz to bylo 3200ISO nie wiem po co, drugi raz jak bylo pochmurno 800ISO.
    Zaraz potem wyszlo slonce ;)

  • 33. Data: 2009-09-26 09:34:54
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Zapominasz o fetyszu tej grupy, czyli obrotowym ekraniku ;-)

    To akurat jeden z drobiazgow ery cyfrowej faktycznie przydatny.

    Ale widze, ze cool jest twierdzic inaczej.
    Szczegolnie gdy kupilo sie aparat bez tego ficzeru ;)

  • 34. Data: 2009-09-26 09:43:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-26 11:34:54 +0200, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > To akurat jeden z drobiazgow ery cyfrowej faktycznie przydatny.
    >
    > Ale widze, ze cool jest twierdzic inaczej.
    > Szczegolnie gdy kupilo sie aparat bez tego ficzeru ;)

    Nieee, kul jest powtarzać przy prawie każdym nowym modelu "gdyby miał
    obrotowy ekran, to bym go kupił". Niezależnie czy to D3, czy EP1, czy
    Ixus.
    ;-)

    de Fresz

  • 35. Data: 2009-09-26 09:44:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > To akurat jeden z drobiazgow ery cyfrowej faktycznie przydatny.
    >
    > Ale widze, ze cool jest twierdzic inaczej.
    > Szczegolnie gdy kupilo sie aparat bez tego ficzeru ;)

    Miałem kiedyś aparat z czymś takim i po prostu mi to nie potrzebne.
    Makro nie robię ani żadnych żabich ujęć, a kręcenie tym ekranem było
    dodatkową komplikacją i zwykle był w pozycji ''zasadniczej''. To niby
    żaden problem, ale ja pstrykam po prostu ''pstryk'', bez całej tej
    liturgii wstępnej :)
    No i jak mam do wyboru takie, albo większe o margines na tą ''kasetę
    ekranową'' to wolę większe.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 36. Data: 2009-09-26 20:20:27
    Od: kibic <a...@o...pl>

    On 26 Wrz, 11:32, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Po co robic zdjecia na 1600ISO i dlaczego to jest wazne?

    no to jest wazne np do zdjęć przy nastrojowym świetle, gdzie wszystko
    ma zostać jak jest. albo nocą na ulicy.

  • 37. Data: 2009-09-26 20:30:15
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jakub Jewuła napisal:
    > Po co robic zdjecia na 1600ISO i dlaczego to jest wazne?

    a) podwodne (robilem w grudniu na ISO 800 - klisza),
    b) w salach z naturalnym zastanym oswietleniem (robilem niedawno na ISO 2000).

    > W czasach nieslysznych i przeszlych kupilem ze dwa razy filmy > 400ISO.
    > Raz to bylo 3200ISO nie wiem po co, drugi raz jak bylo pochmurno 800ISO.
    > Zaraz potem wyszlo slonce ;)

    No popatrz Pan, jaka swinia z niego, wyszlo zza chmury :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 38. Data: 2009-09-26 21:01:46
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:

    > Nieee, kul jest powtarzać przy prawie każdym nowym modelu "gdyby miał
    > obrotowy ekran, to bym go kupił". Niezależnie czy to D3, czy EP1, czy Ixus.
    > ;-)
    \
    Pentax K7 - nie ma obrotowego ekranika. Nawet ruchomego nie ma, a jednak
    go kupiłem ! :D

    Tylko jeszcze nie doszedł :(

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 39. Data: 2009-09-27 05:17:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > no to jest wazne np do zdjęć przy nastrojowym świetle, gdzie wszystko
    > ma zostać jak jest. albo nocą na ulicy.

    Ile Twoim zdaniem musisz miec ISO noca na ulicy, zeby wystarczylo?
    Pytanie pomocnicze - jak wtedy naswietlisz nocne swiatla? ;)

  • 40. Data: 2009-09-27 05:18:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > a) podwodne (robilem w grudniu na ISO 800 - klisza),

    Tu racja, to jeden z nielicznych przypadkow gdy to sie przydaje.