    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon EOS 650D
    Date: Wed, 13 Jun 2012 09:01:51 +0200

    > Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2012-06-12 15:04, Ergie pisze:

    > Niestety najprawdopodobniej - jeśli chodzi o możliwości dynamiki - jest to
    > wciąż ta sama niewydarzona ''osiemnastka'', już w czwartym bodajże modelu
    > (będzie za niedługo trzy lata). Pod tym względem, a także szumów i
    > szczegółowości, C pozostaje dziś daleko poza N, P, a pewnie, gdyby się
    > przyjrzeć, S. Szkoda, fajne szkła, ale technologia obrazu to wciąż
    > pierwsza dekada XX wieku. Pewno też dlatego nie było echa na grupie - to
    > po prostu odgrzewany kotlet.

    O DR i szumach to możemy podyskutować jak się pojawią jakieś rawy do zabawy.
    Mnie bardziej chodzi o aspekt czysto techniczny. Pojawiło się coś nowego -
    hybrydowy AF - i nawet jeśli teraz jest połączony z kiepską matrycą (a tego
    nie wiemy) to za chwilę może być połączony z inną.

    > U konkurencji mamy świetnego 5100 i 3200, że o wyższych modelach nie
    > wspomnę. Dynamika ze 2EV wyżej, iso można ciągnąć, af nieporównywalny,

    To co piszesz jest istotne tylko dla fotografów, a lustrzanek używają teraz
    filmowcy :-) A do filmów jak na razie w cenie 600D nie da się kupić nic
    lepszego u Nikona. A jeśli nowy AF się sprawdzi to Canon tę przewagę tylko
    powiększy.

    > znakomity 18-105 iks razy tańszy od odpowiednika, filtr aa dobrany
    > rozsądnie... nie ma powodu, żeby zaczynać zabawę z C.

    Ja znam przynajmniej jeden: 55-250 IS. W żadnym systemie nie kupisz
    odpowiednika 400mm (albo nawet 300mm) za 1 tys. zł. o lepszej stabilizacji i
    ostrości na długim końcu.

    Pozdrawiam
    Ergie