  • Data: 2010-03-16 09:32:15
    Temat: Re: Canon EOS 5D Mark II i pierwszy obiektyw
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja to może tak skomentuję, bo coś za często słyszę ten
    > argument: jeśli zamożnego emeryta stać na kupno
    > nowiutkiego Porsche, choć wie że będzie nim jeździł w
    > zasadzie tylko w niedzielę do kościoła, to czy powinien
    > posłuchać rady i kupić sobie Skodę?
    > Nie, bo kurka wodna życie jest krótkie i jeśli ktoś
    > czerpie ogromną radość z samego faktu posiadania czegoś
    > pięknego/dobrego, choć wie że pewnie nie wykorzysta
    > wszystkich jego możliwości, to niech sobie kupuje. Nikt na
    > tym nie straci, a on zyska sporo radości.
    > Złe podejście do życia? :)

    Bardzo dobre, mam podobne :-). Choć akurat w tym konkretnym
    przypadku bym Ci chyba doradził podobnie jak większość. Ale
    nie ze zwględu na cenę czy pokrewne powody (prze niektórych
    przemawia faktycznie zazdrość), a bardziej na to, że
    wskakując od razu w taki sprzęt bez wiedzy i doświadczenia
    można się lekko zniechęcić efektami ;-). Ale to nie jest
    reguła. Dlatego jak Cię stać to kupuj i nie patrz na innych,
    najwyżej jak nie poczujesz się w branży to potem sprzedasz
    sprzęt ;-).