  • Data: 2010-03-16 07:52:27
    Temat: Re: Canon EOS 5D Mark II i pierwszy obiektyw
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakby powiedział pułkownik Landa "that's a bingo!". O to mi właśnie
    > chodziło.
    > Piękne linki, serdecznei dziękuję, aż miło poczytać.
    > Pewnie potem zasypię Was pytaniami, ale na najbliższe dni będę miał co
    > czytać i rozkminiać.

    Ogólnie to proponuje kupić klika książek o fotografii (jest tego całkiem
    sporo), przeczytać instrukcję aparatu i działać :-))) Za 6mc wstaw najlepsze
    zdjęcia na http://www.flickr.com/, chętnie zobaczę co wycisnąłeś z 5DII.
    Powodzenia

    P.S
    Jeśli gotówka to nie problem proponuję kupić dobry monitor:
    http://www.ceneo.pl/Monitory_LCD;017Eizo_P0-1348.htm lub
    http://www.ceneo.pl/Monitory_LCD;004+sNEC - ogólnie od 3000zł można coś
    wybierać.

    Krzysztof Wysocki