  • Data: 2010-03-16 20:24:19
    Temat: Re: Canon EOS 5D Mark II i pierwszy obiektyw
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-16 19:53:02 +0100, "Darek" <s...@s...pl> said:

    > Co masz na myśli pisząć o zniechęceniu?
    > Czy takim sprzętem po prostu trudno jest zrobić dobre zdjęcie laikowi?
    > Zawsze wydawało mi się, że powinno być odwrotnie.

    Niestety nie jest odwrotnie. Za laika myśli producent aparatu upychając
    możliwie dużo udogodnień, sprzętowych i programowych. A robi to po to,
    aby prawdziwe było zdanie "aparat ABC robi ładne zdjęcia" Niestety
    prawda jest taka, że ciągle to człowiek robi zdjęcia i nie ma
    znaczenia, czy to ten który naciska spust migawki, czy ten który
    oprogramował aparat. Ktoś tę wiedzę musi posiadać. Jeżeli nie posiada
    jej ten co robi pstryk, to kto?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam