  • Data: 2010-03-15 21:05:10
    Temat: Re: Canon EOS 5D Mark II i pierwszy obiektyw
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-15 17:24, JA pisze:

    > Wiem to z doświadczenia. Ci którzy kupują aparat "bo ich stać" nie
    > wychodzą poza fascynację zabawką.

    Coś w tym jest. Dotyczy to szczególnie ludzi bardzo aktywnych zawodowo,
    stać ich na drogie zabawki gorzej z czasem i motywacją na wykorzystanie
    ich w praktyce. Ale coś chyba musi napędzać tą gospodarkę ;). Choć
    snobizm bywa zabawny, pamiętam jak rozmawiałem o rowerach z dalekim
    krewnym. Zamożny człowiek i snobistycznie się upierał że rower ma tylko
    sens w górach, no ale że urlop ma ograniczoną ilość dni a on jeszcze był
    narciarzem i windsurferem, a przede wszystkim rodzinny człowiek to może
    był w tych górach na rowerze tydzień. Ja po swojej okolicy jeździłem
    codziennie ;). No ale Puszcza Nadpiliczańska to nie to samo co Alpy ;).

    Pozdrawiam,
    Bartosz.