    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon EFS 60 macro - pro?ba o pomoc
    Date: Mon, 13 Apr 2009 13:49:20 +0000 (UTC)

    On Mon, 13 Apr 2009 14:51:27 +0200, JA wrote:
    > Ale który crop? Ten który przyjął producent, czy ten formatu w jakim
    > zostanie zastosowany przez użytkownika?

    Poniewaz caly ten watek dotyczy cropow, pola krycia, etc, to chyba
    ciekawszym pytaniem byloby ,,ktory kat widzenia''.
    Ten w strone obiektu, czy w strone elementu swiatloczulego?

    Bo cala idea retrofocusa tkwi w tym, aby szklo 20mm dalo się posadzic
    circa 45mm od filmu/matrycy. I generalnie szkla z retrofocusem od dupki
    niekoniecznie maja taki kat widzenia, jaki by wychodzil z trygonometri.

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns