  • 31. Data: 2011-12-14 13:49:51
    Temat: Re: Canon A60 - pasy na ekranie i zdjęciach
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-12 21:59, Animka pisze:

    > Nie pisałabym o tym gdyby tak nie było i nie rozumiem dlaczego głupio się wcinasz.

    Po prostu zauważyłaś, że jak się widzi na czymś pasy to trzeba to coś oddać
    czemprędzej do serwisu. I słusznie, nic dodać nic ująć.

    Doradzał bym tylko nie wchodzić w takie szczegóły jak jakiś "skaner" czy "zasilacz",
    bo jest ryzyko że mogą się okazać bez związku z tematem i dasz tylko pole do popisu
    złośliwcom, którzy nazwą cię bezczelnie ignorantką.

  • 32. Data: 2011-12-15 06:37:16
    Od: max <g...@w...pl>

    Miałem coś takiego kiedyś w kompakcie - wymiana matrycy

  • 33. Data: 2011-12-16 22:54:51
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 12/12/2011 15:50, JB wrote:

    > Nie o to chodziło. Ja mam czym focić. To jest sprawa sentymentalna
    > bardziej.
    > Jeśli by to zrobili za darmo to byłby fajny dodatkowy (kolejny) aparacik.
    > A tak nie będzie.

    Ja wysyłałem do Canona w Warszawie w 2007 (też A60). Do dzisiaj
    go używam, zawsze mam w samochodzie. Uważam, że masa `małpek` po
    X-megapikseli robi gorsze jakościowo zdjęcia, niż A60 - no ale
    ja się nie znam :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 34. Data: 2011-12-18 03:09:42
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    DooMiniK wrote in <news:4eebcbfc$1@news.home.net.pl>
    > Uważam, że masa `małpek` po
    > X-megapikseli robi gorsze jakościowo zdjęcia, niż A60

    Z Canona A75:
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Gladiolus.jpg
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Burgundy_snail.jpg
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Taraxacum_officina
    le2006.jpg
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Roman_Camomile.jpg
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lepidoptera2008.jp
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Bumblebee2006.jpg
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Pansy_violets.jpg
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Moonset.jpg
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Sniezyczka_przebis
    nieg.jpg
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Malina_wlasciwa.jp
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lightning2006.jpg
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Frosted_glass2006.
    jpg
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 35. Data: 2011-12-18 10:38:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-12-2011 04:09, astro pisze:
    > DooMiniK wrote in<news:4eebcbfc$1@news.home.net.pl>
    > http://en.wikipedia.org/wiki/File:Bumblebee2006.jpg

    Podobne zdjęcia robiłem telefonem:
    http://imageshack.us/f/521/motylekb.jpg/

    --
    Paweł

  • 36. Data: 2011-12-26 19:38:54
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2011-12-13 15:11, astro pisze:
    > Z koncem grudnia przestaja rowniez bezplatnie serwisowac A75, A85 i A95 :(
    > http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/produc
    ts/cameras/Digital_Compact/Powershot_A_series/PowerS
    hot_A85.aspx?type=important&faqtcmuri=tcm:125-689099
    > www.tinyurl.com/BadCDD

    Mi A60 nie chcieli naprawić już ~4 mies. temu. Chyba kończą całą akcję.

    --
    pozdrawiam,
    W.