    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon 7D - juz oficjalnie
    Date: Sat, 5 Sep 2009 00:12:13 +0200

    On 2009-09-04 22:18:40 +0200, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > A dopóki ktoś Ci nie wytknie, że pleciesz kompletne głupoty to będziesz
    > z uporem maniaka powtarzał każdy marketoidalny wpis?

    Z tym wytykaniem coś Ci marnie idzie.

    > Zrozum, wiara w cyferki, których nie możesz zmierzyć jest wyjątkowo... naiwna.
    > Jak by intel napisał że ma 16112232 tranzystorów w procesorze
    > desktopowym i 16113223 tranzystory w droższym procesorze serwerowym to
    > też byś twierdził, że tak jest, mimo że osiągnięcia, wyprowadzenia,
    > specyfika itd obu procesorów byłyby dokładnie te same?
    > Wiesz... intel w takim przypadku może napisać, że ma jeszcze więcej lub
    > mniej czegośtam i kto mu co zrobi?

    Znaczy nikt na świecie nie dałby rady zmierzyć czy mówią prawdę?
    Cholernie śmiała teoria. Gdyby to miało realny wpływ na jakąkolwiek
    stronę funkcjonalności, to konsekwencje dla nich mogłby być policzalne
    w milionach USD, zwłaszcza w zgniłej Hameryce, gdzie stado prawników
    czeka na wytoczenie procesu majętnej firmie pod byle pretekstem.

    > Widzisz - ja mam solidne podstawy do tego by opierać na nich swój wniosek.

    Ale przedstawisz je wreszcie, czy dalej będziesz pitolił?

    > Ty z uporem maniaka twierdzisz coś czego poza łatwym do obalenia
    > argumentem nawet nie możesz obronić.

    Z uporem maniaka? Coś Ci się nieźle popierdzieliło. Ja po prostu nie
    widzę tych "przekonujących dowodów", na które się powołujesz, a przy
    braku umiejętności ich przedstawienia z Twojej strony, wychodzi z tego
    bezsensowna klepanina w kibord.

    > Nie, bo wiele faktów wskazuje na to, że to ta sama matryca i istnieje
    > bardzo nikła szansa, że tak nie jest.

    Raczej "faktów". Jak te z gazety o tym tytule.

    Nie chce mi się.

    de Fresz