  • Data: 2009-09-04 08:47:01
    Temat: Re: Canon 7D - juz oficjalnie
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
    news:h7qcec$4s7$1@inews.gazeta.pl...

    > Przyjmij wreszcie do wiadomości że D300 i A700 mają dokładnie te same
    > matryce. Po sofcie 4 w sonym właściwie znikły różnice w obrazowaniu
    > pomiędzy tymi aparatami.

    Jak na razie mogę przyjąć do wiadomości, że:
    - z pewnością są to matryce b. zbliżone
    - istnieją prawdopodobne, choć oficjalnie negowane teorie, że są układy
    identyczne.

    Dopóki nie zostanie wyjaśniona kwestia 14-bitowego przetwarzania A/C (za
    DPR, i nie tylko) w D300 i 12-bitowego w Sony, będę przychylał sie do wersji
    oficjalnej.