  • 11. Data: 2010-08-26 11:33:38
    Temat: Re: Canon 60D już oficjalnie
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-26 13:13:49 +0200, "b...@n...pl" <b...@n...pl> said:

    > =Nieeeee, Canon równa do półek największego konkurenta. Do niedawna
    > Z ostatnich plotek wynika, że następca D90 to będzie następca D300.
    > Magnezowe body, dwa sloty kart, 6-8 fps, 100% pokrycia kadru. Jeśli to
    > prawda, to raczej celują w półkę 7D niż 50/60D.

    Wiesz jak to jest z plotkami. IMHO mało realna jest powyższa
    specyfikacja, bo był by to strzał w plecy D300s. To może byłoby
    możliwe, gdyby np. za następce D300 miał robić potaniony D700 i APSC by
    się kończyło na (zupełnie przykładowa nazwa następcy) "D7000". Ale
    moim zdaniem to jeszcze nie teraz. No i pojawiłaby się dziura pomiędzy
    D3100 i "D7000" . Niby jest jeszcze potencjany D5100 do pokazania za
    jakiś czas, ale zdziwiłbym się aż takimi ruchami.

    Myślę że bardziej prawdopodobne jest klepanie wedle utartego schematu
    podziału segmentów, czyli po następcy D90 spodziewam się nowej matrycy,
    lepszego filmowania, bardzo może apdejtu AFa, może ruchawego ekranu z
    D5000 i pewnie jeszcze jakichś "entelygentnych" ficzersów dla
    foto-idiotów.

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-08-26 11:44:22
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 26.08.2010 13:33, de Fresz wrote:

> [...]
    > lepszego filmowania, bardzo może apdejtu AFa, może ruchawego ekranu z
    > D5000 i pewnie jeszcze jakichś "entelygentnych" ficzersów dla foto-idiotów.

    Jak dla mnie to wygląda trochę jakby się skrzyżowały plotki o D95 i D400.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 13. Data: 2010-08-26 11:45:20
    Od: "Antoni" <w...@g...pl>

    bez sensu bo nie ma stabilizacji.
    czy oni się niczego nie nauczą ...

  • 14. Data: 2010-08-26 11:53:24
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-26 13:45:20 +0200, "Antoni" <w...@g...pl> said:

    > bez sensu bo nie ma stabilizacji.

    I pewnie jak zwykle ten "bezsens" kupią setki tysięcy ludzi na całym świecie.

    > czy oni się niczego nie nauczą ...

    Nie.

    de Fresz

  • 15. Data: 2010-08-26 12:04:17
    Od: " " <w...@g...pl>

    > Nie.

    to smutne,
    bo chyba nigdy nie doczekam się body ze stabilizacją i z uchylnym LCD.
    żebym mógł dokupić do niego Sigmę 10-20mm F3,5

  • 16. Data: 2010-08-26 12:32:39
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Mateusz Papiernik wrote:

    > Pamiętam, masz rację. W takim razie zastanawia mnie, jak długo
    > APS-H pożyje, skoro technologicznie szybkostrzelne sportowe FF
    > są w zasięgu ręki dla producenta.

    Jak ja lubie takie wróżenie z fusów. No to teraz proszę
    zgadywać czemu to coś:
    http://www.idg.pl/news/361278/Canon.stworzyl.120.meg
    apikselowa.matryce.CMOS.html

    zostało opracowane w rozmiarze APS-H. Tak, zaraz pewnie
    usłyszę że to sztuka dla sztuki..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 17. Data: 2010-08-26 12:40:41
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-26 14:04:17 +0200, " " <w...@g...pl> said:

    > to smutne,
    > bo chyba nigdy nie doczekam się body ze stabilizacją i z uchylnym LCD.
    > żebym mógł dokupić do niego Sigmę 10-20mm F3,5

    Taki aparat już jest, przyłóż się do szukania.

    de Fresz

  • 18. Data: 2010-08-26 12:42:09
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-08-26 14:04:17 +0200, " " <w...@g...pl> said:

    > to smutne,
    > bo chyba nigdy nie doczekam się body ze stabilizacją i z uchylnym LCD.
    > żebym mógł dokupić do niego Sigmę 10-20mm F3,5

    Nie zanosi się, by przetrwanie C na rynku było od tego zależne.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-08-26 12:46:17
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-26 14:32:39 +0200, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> said:

    > Jak ja lubie takie wróżenie z fusów. No to teraz proszę
> [...]

    To teraz Ty napisz jaki namacalny wydźwięk rynkowy miała matryca 50 MPx
    w tym samym formacie z roku 2007. Bo wydany 2 lata później Mark IV ma
    powalające aż 16 MPx.

    > Tak, zaraz pewnie usłyszę że to sztuka dla sztuki..

    Może dla tego, że przy formacie FF ilość odpadów jest zbyt duża, a
    zmniejszenie formatu do cropa 1.3 daje odpowiedni uzysk? A może rzucali
    kostką jakiej wielkości ją zrobić? A może przyszedł prezes i kazał? Nie
    wiem, napisz/zadzwoń do nich, może Tobie powiedzą.

    de Fresz

  • 20. Data: 2010-08-26 14:25:07
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-08-26 14:32, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
> [...]
    > http://www.idg.pl/news/361278/Canon.stworzyl.120.meg
    apikselowa.matryce.CMOS.html

    > zostało opracowane w rozmiarze APS-H. Tak, zaraz pewnie

    Nie wroze, gdybam. O czyms trzeba dyskutowac, nie? ;-> Ty mi lepiej
    powiedz, o ktorej w sobote w ogole jest sens do Ciebie dzwonic, jakbym
    mial chwile. ;>

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net