  • 1. Data: 2010-02-21 12:22:09
    Temat: [spam] Canon 5D w idealnym stanie komplet.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Zapraszam , Canon 5D MkI w idealnym stanie, pelny komplet sklepowy + male
    dodatki.
    http://www.allegro.pl/item930350987_canon_5d_stan_pe
    rfekcyjny.html
    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2010-02-21 12:48:27
    Temat: Re: [spam] Canon 5D w idealnym stanie komplet.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 21 Feb 2010 13:22:09 +0100, osobnik zwany Jacek23
    wystukał:

    ten naprawiany własnoręcznie? http://tiny.pl/hmzqt

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-02-21 15:19:15
    Od: FD <f...@o...pl>

    Jacek23 pisze:
    > Zapraszam , Canon 5D MkI w idealnym stanie, pelny komplet sklepowy + male
    > dodatki.
    > http://www.allegro.pl/item930350987_canon_5d_stan_pe
    rfekcyjny.html

    a jak tam wlasnoreczna naprawa?
    żenimy szrota co.....

  • 4. Data: 2010-02-21 18:18:17
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Dnia pięknego Sun, 21 Feb 2010 13:22:09 +0100, osobnik zwany Jacek23
    > wystukał:

    rfekcyjny.html

    > ten naprawiany własnoręcznie? http://tiny.pl/hmzqt

    Ale numer, hehe.
    Zreszta, jak sam autor napisal w opisie aukcji: "tu niema przebacz",
    teraz wystarczy wyslac kilka maili do licytujacych i po aukcji.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 5. Data: 2010-02-21 18:35:26
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    VomitroN wrote:

    > Ale numer, hehe.
    > Zreszta, jak sam autor napisal w opisie aukcji: "tu niema
    > przebacz", teraz wystarczy wyslac kilka maili do licytujacych i
    > po aukcji.

    Jeszcze tylko parę dni to będzie możliwe. Przeczytaj
    zapowiedź: p.t. "Wkrótce ukryjemy nazwy kupujących
    w Allegro" odnośnik: http://www.allegro.pl/announce.php
    komunikat datowany: 2010-02-09 Czas: 11:40:01

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 6. Data: 2010-02-21 19:46:00
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał(a):
    > Jeszcze tylko parę dni to będzie możliwe. Przeczytaj
    > zapowiedź: p.t. "Wkrótce ukryjemy nazwy kupujących
    > w Allegro" odnośnik: http://www.allegro.pl/announce.php
    > komunikat datowany: 2010-02-09 Czas: 11:40:01
    Im sie juz całkowicie pier...i w głowach.
    Robią tak by utajnić co ktoś kupuje.
    Erotyka ma juz ukryte, a jak wejdziesz na nick
    sprzedającego, to juz w jego komentarzach wchodzisz na
    każdego nicka. Bezsens.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-02-21 21:46:06
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Im sie juz całkowicie pier...i w głowach.
    > Robią tak by utajnić co ktoś kupuje.
    > Erotyka ma juz ukryte, a jak wejdziesz na nick
    > sprzedającego, to juz w jego komentarzach wchodzisz na
    > każdego nicka. Bezsens.

    Też ta zmiana nie budzi u mnie zachwytu. Gdyby tą zmianę
    wprowadzić jako opcja, by kupujący lub sprzedawca mogli
    określić czy chcą ukrycia danych, to jeszcze rozumiem. Ale
    tak odgórnie, nyy. O tym że to zmniejsza bezpieczeństwo
    (sprzedawca nie może weryfikować niepewnego kupca)
    już nie wspominając.

  • 8. Data: 2010-02-21 22:04:41
    Temat: Re: Canon 5D w idealnym stanie komplet.
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On 21 Feb, 21:46, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> wrote:
> [...]
    > tak odgórnie, nyy. O tym że to zmniejsza bezpieczeństwo
    > (sprzedawca nie może weryfikować niepewnego kupca)

    Podejrzewam, ze zrobia to tak jak na ebayu - sprzedajacy bedzie nadal
    widzial nicki i bedzie mogl sprawdzic ich wiarygodnosc, itd. Beda
    ukryte tylko przed innymi uzytkownikami, w tym np nieuczciwa
    konkurencja wysylajaca odstraszajace maile - podejrzewam, ze takie
    rzeczy maja miejsce. A tak na marginesie, po paru latach uzywania
    ebaya z jego ochrona kupujacych, ciezko mi wrocic do allegro, ktore
    troche za bardzo dba o interesy tylko sprzedawcow. Nie mowiac juz o
    nizszych cenach np sprzetu foto...

    P.

  • 9. Data: 2010-02-21 23:05:54
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Profesor Nic wrote:

> [...]
    > mi wrocic do allegro, ktore troche za bardzo dba o interesy
    > tylko sprzedawcow. Nie mowiac juz o nizszych cenach np sprzetu

    No cóż. Z opisu/zapowiedzi to nie wynika, obawiam
    się może być tak - jak opisałem. No cóż: niedługo
    się przekonamy jak dobrze/źle wdrożono tą idee.

    Ebay ma ochronę kupujących fajną, faktycznie, ceny
    foto są niższe, ale.. ciekawe audio można kupić "u
    nas" na Allegro często taniej niż na ebay, choć i
    tam trafiają się ciekawe oferty z tej kategorii.

  • 10. Data: 2010-02-21 23:09:48
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

    > No cóż. Z opisu/zapowiedzi to nie wynika, obawiam
    > się może być tak - jak opisałem. No cóż: niedługo
    > się przekonamy jak dobrze/źle wdrożono tą idee.

    cofam powyższe. wygląda że masz rację, albo nie
    doczytałem treści komunikatu - albo zmienił się
    on w międzyczasie.