  • 1. Data: 2010-02-20 22:41:59
    Temat: Sigma 85/1.4 HSM :)
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Hej

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10452

    Jeśli będzie tak dobra jak moja 50/1.4HSM to kupię bo osiwieję zanim
    doczekam się Nikkora 85/1.4AFS :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 2. Data: 2010-02-21 03:01:29
    Temat: Re: Sigma 85/1.4 HSM :)
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-20 23:41, Kryhu wrote:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10452
    > Jeśli będzie tak dobra jak moja 50/1.4HSM to kupię bo osiwieję zanim
    > doczekam się Nikkora 85/1.4AFS :)

    Też jestem tego ciekaw, ale po zdjęciach samego obiektywu bym się tego
    raczej nie spodziewał. Zerknij na rozmiary - wygląda raczej na mały jak na
    85/1.4. Przynajmniej nie tak duży jakim jest 50/1.4 w stosunku do zwykłych
    50/1.4 :/ No ale się przekonamy wraz z samplami.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2010-02-21 09:18:20
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

> [...]
    > 85/1.4. Przynajmniej nie tak duży jakim jest 50/1.4 w stosunku do zwykłych
    > 50/1.4 :/ No ale się przekonamy wraz z samplami.

    Kilka juz jest na dpreview.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat