  • 11. Data: 2010-10-12 10:46:07
    Temat: Re: Canon 50D i picture style
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <> napisał w wiadomości

    > (sam robię
    > raw+najgorszy jpg na potrzeby szybkiego np wymailowania z eeepc) i
    > trzaskam
    > na neutral 0,0,-2,-2 (mniej koloru).

    i to jest konkret - dzięki :)

    Póki co ustawiłem Neutral 0, 0, 0, 0 i jest cąłkiem OK :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 12. Data: 2010-10-12 12:03:04
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 12.10.2010 Tadeusz <...@s...onet.pl> napisał/a:

    > i to jest konkret - dzięki :)
    >
    > Póki co ustawiłem Neutral 0, 0, 0, 0 i jest cąłkiem OK :)

    Mnie trochę drażnił ten jpg, bo później przy wołaniu i tak mu ustawia to z
    aparatu, a 5d trochę za mocno koloruje. 50d z resztą też (moja kobieta
    nim pstryka) i z tego co wiem też mnie ostatnio pytała o to jak mam to
    ustawione i chyba zrobiła też 0,0,-2,-2.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 13. Data: 2010-11-06 22:37:24
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > gdyby mi wytłumaczyła to nie marnowałbym czasu na zawracanie głowy tu
    > komuś...
    >
    > a w temacie masz coś do powiedzenia?

    ja rozumiem, co pisze instrukcja, a jak ty nie rozumiesz to widocznie jestes
    za tępy

  • 14. Data: 2010-11-07 10:37:36
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > ja rozumiem, co pisze instrukcja, a jak ty nie rozumiesz to widocznie
    > jestes za tępy

    Spiepszaj dziadu z takimi wnioskami! W podskokach!

  • 15. Data: 2010-11-08 00:18:30
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>