  • Data: 2009-11-29 13:08:57
    Temat: Re: Canon 500D i picassa
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > I dzialaja rownie dobrze jak te za 100?
    > Bo kolega kupil kilka takich okazji na allegro.
    > I potem sie okazalo ze z moja karta SD Extreme III nie dzialalo. A to
    > tylko 2GB.

    Tego nie wiem, takiego za 100 zl nigdy nie uzywalem, bo nie czulem takiej
    potrzeby. Za to te nieco tansze to czesto dokladnie to samo, co te
    kosztujace kilka zl. Kart mam sporo, od noname, po firmowe i jak dotad nie
    mialem zadnych problemow, pomijajac fakt, ze starsze czytniki moga nie
    radzic sobie z SDHC. Chinskiej podrobki ipoda nie kupilbym za 10 zl, ale
    taki czytnik jak najbardziej.

    Cos takiego http://dealextreme.com/details.dx/sku.11294 kosztuje tyle, co
    dwie bulki, a dziala przyzwoicie. Nie moge tez narzekac na badz co badz
    zlozone urzadzenie, jakim jest adapter pozwalajacy na uzywanie kart
    microsd (dwoch jednoczesnie!) w urzadzeniach wymagajacych memorystickow
    duo - inna sprawa, ze w aparacie balbym sie tego uzyc, ale w konsoli...
    czemu nie? Tak czy inaczej jeszcze kilka lat temu takie urzadzenia
    (kosztujace dzis rownowartosc paru dolarow!) mozna bylo rozpatrywac w
    kategoriach SF.

    k,