  • Data: 2009-12-04 20:02:02
    Temat: Re: Canon 500D i picassa
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > E, to jednak bez sensu. To jest potwornie wolne i chyba nie obsluguje
    > SDHC (tak wynika z komentarzy).

    Mowisz o tym malenkim czytniku? Obsluguje SDHC bez problemu, przynajmniej
    te, ktore mam (pare roznych). Wysylka trwa... roznie. Gdy ruch w handlu
    jest maly, od chwili zamowienia do odebrania paczki mija z reguly ok.
    10-11 dni. Obecnie, przed swietami jest z tym duzo, DUZO gorzej - w tej
    chwili czekam na jakies 8-9 paczek od nich, na niektore od ponad
    miesiaca... i zaczynam sie niepokoic, poniewaz zostaly one wyslane jakis
    czas temu i powinny dojsc. Choc przy zamowieniach na kilka dolarow
    zaginiecie paczki to nie problem.

    k,