  • Data: 2009-12-01 21:24:32
    Temat: Re: Canon 500D i picassa
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-8E3D8B.23514930112009@news.onet.
    pl...

    > No wlasnie.
    > Tego typu promocje, to jak z 'rzucaniem luksusowego towaru' za komuny.
    > W ten sposob przez kilka lat na poczatku lat 80 probowalem kupic sprzet
    > Hi-Fi i motocykl.

    Ale asortyment w Biedronce co jakiś czas się powtarza - jak Ci się nie
    śpieszy, to uzbrój sie w cierpliwośc i za parę tygodni/miesięcy będzie znów.
    Ja tak kupiłem parę rzeczy - torbę fotograficzną, listwę zasilająca itd. - w
    drugim rzucie ;-)
    Sprawa promocji w Biedronce to temat na odrębną dyskusję, całkowicie off
    topic, ale dla mnie liderem jest tutaj zdecydowanie Lidl - kiedyś mieli w
    promocyjnej cenie derkę dla konia (w zestawie ze zgrzebłem zdaje się); o
    rozmaitych wynalazkach w rodzaju szczotki do pielęgnacji obić krzeseł
    tapicerowanych czy specjalnego płynu do usuwania ptasich odchodów nie
    wspomnę ;-)

    Poza tym, widziałem czytniki w MediaMarkt po 20 zeta, wyglądały nieźle, ale
    nie mogę ich polecić, bo takiego nie mam. A w zeszłym roku był w vobisie
    taki minizestaw - karta 4GB sdhc i czytnik, za 80 zeta - czytnik fajny i
    dość szybki (szybszy od tego z biedronki). No i malutki - jeśli jeszcze to
    sprzedają, to nie powinno być droższe niż 45-50 zeta.
    Mnie na prędkości nie zalezy, bo i tak z reguły kopiuję niewielkie ilości
    zdjęć, zresztą i w kompie stacjonarnym i w lapku mam wbudowane obsługujące
    SDHC, a tego vobisowego używam tylko na laptopie żony a biedronkowego kiedy
    zrzucam coś z kart xD (kompakt fuji). Ale oba działąją bez zarzutu.

    --
    Yogi(n)