  • Data: 2011-05-16 15:40:49
    Temat: Re: Canal+ nadal z Ekstraklasą
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości news:

    > Ja tu narazie widze tylko piłkę, nic poza tym.

    A ja wszystkie 3 dyscypliny.
    Poza tym nic więcej nie ma. ;-)

    > Pisz za siebie.

    A myślałeś że za kogo piszę?

    > W sezonie zimowym: zawody bobslejowe, narciarstwo,
    > łyżwy szybkie i taniec, wczoraj się zakończyły mistrzostwa w hokeju.
    > Latem: lekkoatletyka (diamentowa liga).
    > A nocą w weekendy leci boks.
    >
    > I jeszcze pewnie kilka innych pozycji o których teraz zapomniałem albo
    > zwyczajnie nie oglądam.

    Czyli tak jak pisałem - nic nie ma.

    > Więc proszę nie wyskakuj mi tu z PremierShip jako Najlepszy Sport Ze
    > Wszystkich. Pochwal się może ile za to bulisz miesiecznie.

    78 zł.
    Przy czym dostałem od nich gratis tv, więc odliczając ratę za niego realny
    koszt to 37 zł miesięcznie (na początku było jeszcze dużo taniej, mimo że
    miałem też HBO).

    Do tego w cenie jest wynajem dekodera HD i Multiroom, kilka programów HD
    gratis itd.
    Przebijesz? ;-)

    >Bo cos
    > mi się zdaje, że jakieś koszmarne pieniądze.

    Jak widzisz nie do końca.