  • Data: 2011-05-16 16:02:33
    Temat: Re: Canal+ nadal z Ekstraklasą
    Od: "bufi" <b...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > A ja wszystkie 3 dyscypliny.
    > Poza tym nic więcej nie ma. ;-)

    No to słabo coś ;)

    > A myślałeś że za kogo piszę?

    Miał być flejm sport w CP vs. sport w C+ ;p

    > 78 zł.
    > Przy czym dostałem od nich gratis tv, więc odliczając ratę za niego
    > realny koszt to 37 zł miesięcznie (na początku było jeszcze dużo
    > taniej, mimo że miałem też HBO).
    >
    > Do tego w cenie jest wynajem dekodera HD i Multiroom, kilka programów
    > HD gratis itd. Przebijesz? ;-)

    Trudno wyczuć. Teraz płacę 37.90 więc wygrywasz. Ale pomijając to, że
    przez pierwsze pół roku mialem cały pakiet gratis, może byc różnie.
    Nie chce mi się liczyć.

    Ale powiedzmy w normalnych warunkach, bez żadnych promocji-srocji.
    Ile trzeba zapłacić za najnizszy pakiet + full pakiet sport może być i
    w HD?