  • 1. Data: 2011-05-11 16:12:13
    Temat: Canal+ nadal z Ekstraklasą
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    No i pięknie, nie muszę rezygnować, kupować nowych tunerów za furę siana i
    do tego oglądać kiepskiej realizacji.

  • 2. Data: 2011-05-11 18:33:32
    Temat: Re: Canal+ nadal z Ekstraklasą
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Cavallino", dnia 11-05-2011 o godzinie 18:12:13 w wiadomości
    <news:4dcab5ed$0$2458$65785112@news.neostrada.pl> napisał/a:

    > No i pięknie, nie muszę rezygnować, kupować nowych tunerów za furę siana i
    > do tego oglądać kiepskiej realizacji.

    Dokładnie tak. Jakby nie było to C+ potrafi naszą kopaninie pokazać w
    fajny sposób. Podobnie ma się sprawa z komentarzem. Ostatnio doskonałym
    przykładem w różnicy pomiędzy C+ a pozostałą mizerotą były mecze
    pomiędzy Barceloną a Realem. Miałem okazję oglądać to we wszystkich
    stacjach i nie wyobrażam sobie meczów polskiej kopanej z komentarzem
    rodem z tvp czy tvn.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 3. Data: 2011-05-11 18:57:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek C" <a...@...sigu.> napisał w wiadomości

> [...]
    > pomiędzy Barceloną a Realem. Miałem okazję oglądać to we wszystkich
    > stacjach i nie wyobrażam sobie meczów polskiej kopanej z komentarzem

    Tvp nie było zagrożeniem, ale TVN+Orange Sport dość dużym.

  • 4. Data: 2011-05-11 19:27:50
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2011-05-11 20:57, Cavallino pisze:
    > Tvp nie było zagrożeniem, ale TVN+Orange Sport dość dużym.

    Swoją drogą co sądzicie o przyszłości Orange Sport? Teraz mało kto
    będzie płacił za ten kanał jak nie będzie w nim polskiej piłki.

  • 5. Data: 2011-05-11 20:38:57
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "quasi", dnia 11-05-2011 o godzinie 21:27:50 w wiadomości
    <news:4dcae395$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> napisał/a:

> [...]

    To, że TVP się nie liczy to wiem. Miałem na mysli poziom komentarza

    > Swoją drogą co sądzicie o przyszłości Orange Sport? Teraz mało kto
    > będzie płacił za ten kanał jak nie będzie w nim polskiej piłki.

    A co ma być? Po prostu straci status kanału premium i dołączy do
    pozostałych platform.

  • 6. Data: 2011-05-11 21:49:47
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-11 18:12, Cavallino pisze:
    > No i pięknie, nie muszę rezygnować, kupować nowych tunerów za furę siana
    > i do tego oglądać kiepskiej realizacji.

    Sam Canal+ wygrał przetarg, czy w jakiejś spółce?

  • 7. Data: 2011-05-11 21:52:25
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-11 23:49, jadryś pisze:

    > Sam Canal+ wygrał przetarg, czy w jakiejś spółce?

    Kilka meczy dla Polsatu i jeden dla Eurosportu

  • 8. Data: 2011-05-11 22:25:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości

    > Swoją drogą co sądzicie o przyszłości Orange Sport? Teraz mało kto będzie
    > płacił za ten kanał jak nie będzie w nim polskiej piłki.

    Podobnie jak mało kto płaci za resztę telewizji Orange, większość neostrady
    z tv to bezpłatne kanały.

  • 9. Data: 2011-05-11 22:26:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sam Canal+ wygrał przetarg, czy w jakiejś spółce?

    Mecze mają być też w Polsacie Cyfrowym i Eurosport.
    Więc spółka całkiem spora.

  • 10. Data: 2011-05-12 05:04:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-11 18:12, Cavallino pisze:
    > No i pięknie, nie muszę rezygnować, kupować nowych tunerów za furę siana
    > i do tego oglądać kiepskiej realizacji.

    czyli b.z.
    to dobrze

    --