  • Data: 2011-05-17 14:29:11
    Temat: Re: Canal+ nadal z Ekstraklasą
    Od: "bufi" <b...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    pawell32 wrote:

    > chyba coś przesadzasz.

    Raczej nie. Jak widzę na NGC te programy o psach albo ucieczki z
    wiezienia to mi sie niedobrze robi. A Discovery i te ich marnej jakości
    przekaz. W BBC co chwila jest coś ciekawego. I historia, nauka i w
    porządnej jakości, ktoś pisał, że już jest 16:9 Albo po prostu mamy
    różne gusta. Z checią bym się 'zamienił' wszystkie discovery+ NGC za
    BBC Knownlegde.