  • Data: 2011-05-16 19:59:54
    Temat: Re: Canal+ nadal z Ekstraklasą
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości
    news:iqrvb5$b26$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzieki za info. Strasznie mnie kusi piłka w C+.

    Teraz to już się nawet nie ma co zastanawiać, na trzy lata znowu spokój.
    Ja też kiedyś jechałem na dvb-t + Multipakiet i gdy tylko skończy się obecna
    umowa (czyt. skończę spłacać tv od nich) to od razu wracam do takiej opcji.
    Może trochę będzie żal BBC i tematycznych, ale to zdecydowanie nie jest
    warte dodatkowych 40 zł.
    No chyba że znowu podpasuje mi jakaś promocja w rodzaju 50% zniżki na całość
    i Multiroom za friko - wtedy za tą samą kasę mam dwa razy więcej treści.